سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، چرکی و ژولیدگی را دشمن می دارد . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

این جمله های هاشمی را بخوانید:

«ممکن است در مقطع و برهه‌ای خاص، جریان یا گروه و باندی خاص بتوانند تعمداً یا سهواً خدشه‌ای به ارزش‌ها وارد و انحرافی در مسیر انقلاب ایجاد و حتی طیف‌هایی را نیز ناخودآگاه با خود همراه کنند، ولی قطعاً جریان‌های انحرافی، بی‌ریشه و سطحی بوده و قادر به ادامه مسیر و تداوم برنامه‌های انحرافی خود نخواهند بود»  .

کاملا با این حرفها موافقم و مطمئنم هر عاقلی هم این حرفها را درست و معقول می پندارد.اما هاشمی همراه !!!!!امام که خیلی با ایشان عکس داشتند و هیچ وقت یار امام نبودند نگفتند که امروز که کارگزاران دیگر جایگاهی در نظام ندارند یا حداقل جرات نمی کنند به این نام وارد شوند جریان انحرافی بودند در نظام.یا جریان اصلاحات که باز در زیر عبای هاشمی شکل گرفتند و امروز نیز انها هم دیگر دوره شان تمام شده و پایگاهی در جامعه ندارند چه وضعیتی دارند یا همین فرقه موسویه که اسناد ثابت می کند که شخص موسوی فقط و فقط با حمایت شخص هاشمی فرصت جولان و ارز اندام در انقلاب پیدا کرد و امروز مطرود عام و خاص است همین مصداقها را دارد.جالب هرجا یک جریان انحرافی هست هاشمی هم هست.

بله جریان انحرافی در دولت احمدی نژاد هم وجود دارد ولی مطمئنا به زودی برچیده می شود و انچه باقی می ماند و به مسیر خود ادامه میدهد همان گفتمان حضرت امام و منویات مقام ولایت فقیه است و خود هاشمی هم دیگر فراموش شده اش باید به حساب اورد که در مقطعی خود را به امام چسباند تا منافع خود را ببرد و امروز همین نظام و مردم حامی ان، او را پس زدند. خودش پدر جریانی بود که اطرافیانش چه تعمدی و چه سهوی خدشه به ارزشها وارد کردند و.... که البته مصداق برای هر کدام بسیار است.  


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/3/2:: 6:46 عصر     |     () نظر

<      1   2   3   4      
درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها