سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را سه نشانه باشد : شناخت خدا و آنچه نیکو و بد می دارد . [امام علی علیه السلام]

بالاخره انتخابات خبرگان برگزار و اقای یزدی رئیس شد رئیس بودن یک فایده دارد طرف می تواند بگوید اکثریت این نهاد مهم را دارد و حرفش با پشتوانه همراه است و لذا می تواند بر رهبری تحمیل گردد. خب اکبر دنبال همین بود که بازی میام و نمیام را در اورد و اخر امد و نتوانست. اکبر با کمک دولت حسن می خواستند با بدست اوردن این کرسی اول بحث هسته ای را انچه خود می پسندیدند به رهبری بقبولانند و در ادامه دنبال کارهای دیگر و تحمیل خوانش خود از انقلاب بر رهبری باشند که الحمدلله نتوانستند.

دولت روحانی هر وقت در منگنه قرار می گیرد نطقهای انقلابی ظریف گل می کند که امروز در مجلس خبرگان نیز اینگونه بود.انها خیلی امیدوار بودند که امروز اکبر رئیس می شود و کارها را پیش می برند حتی حاضر شدند تعلیق 10 ساله را بپذیرند«در روز اول توافق جامع "رفع" تحریم‌ها اتفاق می‌افتد. رئیس‌جمهور در دستور مذاکرات به ما گفته‌اند که حتی می‌توانید برداشتن تحریم‌های اقتصادی را در اولویت‌های بعدی قرار دهیم و این نشان از عزم جدی مسئولان دارد و اولویت خروج پرونده از شورای امنیت است تا پرونده در مدار عادی خود باشد.«

 

اینها ظاهرا بیشتر وزیر اوباما هستند چرا که دیروز گفته بود نامه 47 سناتور بی ارزش است اما امروز در مجلس خبرگان به ان اشاره و نشانه بی اعتمادی به امریکا دانست.اینها گیجند بعد صحبتهای رهبری در باره منع دومرحله ای شدن اول چند روز تایید کردند ولی ظاهرا به امید این روز دنبال کارهای خودشان رفتند اما امروز باز نقطه سرخط..


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 93/12/19:: 5:12 عصر     |     () نظر

این روزها همه دارند درباره پیشنهاد هسته ای اوباما صحبت می کنند دوستان ایرانی ما که اعتمادی به ملت ایران ندارند که روراست حرفهای خود را بزنند اما اوباما از تعلیق 10ساله ایران و بازرسیهای گسترده -به حدی که خودش باور ندارد ایرانی ها به ان تن بدهند- و تعلیغ نه لغو برخی تحریمها هسته ای و در صورت تمامی راستی ازمایی ها تازه بعد از 10 سال تصمیم می گیرند که ایران توسعه هسته ای داشته باشد یا نه؟؟؟؟

بنظر منم کلاه گشادتری نسبت به توافق ژنو است که بزرگترین توافق قرن!!!!!!!! توسط بهترین دیپلماتهای دنیا !!!!!!!!!!بقول روحانی صورت گرفت.اولا که قرار است چه نهادی راستی ازمایی را انجام دهد؟ در تحلیل یکی از سایتهای نزدیک به دولت خواندم که دلواپسان نگران نباشند اسرائیل و امریکا راستی ازمایی نمی کنندبلکه یک نهاد رسمی بین المللی مثل سازمان انرژی اتمی مسئول راستی ازمایی است.اما بر کسی پوشیده نیست که حدود 10 سال است اژانس مرتبا درباره ایران بیانیه می دهد که بله ما هیچ نکته انحرافی در بحث هسته ای ایران ندیدیم ولی باز هم صدد درصد اطمینان نمی دهیم.رفتیم بعد 10 سال اژانس باز گفت اطمینان نمی دهیم! انوقت چکار باید کرد اصلا چکاری از دست ما بر می اید روز از نو روزی از نو.چواب این را کی می دهد؟؟؟؟؟؟؟

چه ضمانتی وجود دارد که امریکایی ها دبه نکنند ان موقع نه اوباما است نه یوکیو امانو.انوقت یقه چه کسی را باید گرفت ظریف یا روحانی؟

این عین بلاهت.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 93/12/17:: 4:53 عصر     |     () نظر

هر وقت بر دولت فشار روانی زیاد می شود سعی می کند با تاریک نشان دادن فضای دولت قبل که به اینهاا ارث رسیده کوتاهی و کم کاری خود را توجیه کنند این روزها که صحبت از تورم صفر شد همزمان روحانی یک امار عجیب دیگر هم داد و ان اینکه رشد اقتصادی کشور در دولت قبل به منفی9 هم رسیده بود و االان اعلام کرد از دو گذشته است.این سومین بار است که از عدد منفی دولت قبل رونمایی می شود از منفی 4 با منفی 5 و حالا به منفی 9 رسیدیم و دستاورد این دولت نیز یک روز خروج از تورم و یک روز هم رشد تا 4 درصدی و امروز 2 درصدی اعلام شد کدام را می توان باور کرد شما تصور کنید منفی 9 درصد و مثبت 2 درصد یعنی رشد 11 درصد و در حدود رشد چین یا کمی هم بیشتر در یکسال اخیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا بی کاری را بالاتر اعلام کردند ؟چرا با این رشد معاون اول می گوید دغدغه اول دولت خروج از رکود است؟چذا بی برنامه گی در کشور موج می زند؟

با این جور امار دادن فقط بی اعتمادی عمومی را نابود می کنیم.کسی یادش نرفته که روحانی گفت تورم جیب مردم است نه امار ها.با این حساب چه انتظاری از قبول این امارها.چرا روحانی در قم در جواب منتقدین بیشماری که بودند با کلمه "چرا نمی بینید" برخی از دستاوردها را اعلام می کند.ایا باید واقعا اینها را قبول کرد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 93/12/7:: 5:7 عصر     |     () نظر

این جملات ظریف را بخوانید«کاری که در این یک سال انجام شده و بسیار مهم‌تر از مقدار کمی منافع و چرتکه انداختن منافع و ضررها است، این است که ما به دنیا نشان داده‌ایم که آدم‌های منطقی هستیم و اگر توافق کنیم، بر روی آن می‌ایستیم، حرف‌مان حرف مردانه و مستحکم است و حرف کشوری است که می‌توان به ‌آن اعتماد کرد.

وی افزود: این نمونه رفتاری که از طرف جمهوری اسلامی ایران در طول 1.5 سال گذشته در اجرای توافق ژنو به دنیا نشان داده شده، ارزش زیادی برای جمهوری اسلامی دارد که در آینده خواهیم دید؛ اگر روزی به توافق نرسیم، همین رفتار 1.5 سال اخیر ما و رفتار غربی‌ها در دنیا و به همه کسانی که می‌خواهند تصمیم بگیرند که آیا زیر بار فشار غرب بروند یا مستقل عمل کنند، حتما کمک خواهد کرد»

ظریف ملت ایران را چه فرض کرده اگر قرار باشد صرفا بخاطر اینکه ما 1.5 به دنیا ثابت کنیم که ما روی حرف خود هستیم و به قراردادها پایبندیم خب اینکار ا که 2 سال از 82تا 84 کردیم تازه خیلی شدیدتر همه چیز را تعطیل کردیم و انها امدند ثبت کردند چرا مردم دنیا قبول نکردن؟چرا باید مجددا به دنیا ثابت کنیم؟اصلا چه تضمینی وجود دارد که اینبار کشورهای استکباری یا بقول همین ظریف و روحانی دنیا!!!متقائد و قانع شود؟کجای این کلاه گشاد و خوش خدمتی به کدخدا جزء منافع ملت ایران است.

بی شرمها هنوز 10 روز از صحبتهای اقا نگذشته در مورد یک مرحله بودن توافق، بازی راه انداخته اند که اری تفاهم چیزی است و توافق چیز دیگر!!!!!!!فقط در این عالم شما می فهمید.قطعا تحت هرشرایطی این جمع گوش به حرف اقا نخواهد داد تاز مانی که راه باشد در جهت پیدا کردن خوانش اقای هاشمی از انقلاب جنگ خواهد کرد گول ظاهر را نباید خورد صحبتهای اقا در جمع مردم اذربایجان اشکارا در تضاد 180 درجه ای با سیاستها و رویکردهای کلان اقتصادی دولت مستقر است.راهها کاملا جداست و این بر هربیننده منصفی مشخص.

اگر شعارامام خمینی (ره ) ملاک است پس دولت اکبر به ترکستان است.

پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت اسیب نرسد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 93/12/1:: 3:14 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها