سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گناهى که پس از آن مهلت دو رکعت نماز گزاردن داشته باشم مرا اندوهگین نمى‏دارد . [نهج البلاغه]
«در یکی از تابستان ها که مدرسه ها تعطیل بود به پدرم اصرار کردم که می خواهم شاگرد یکی از لباس فروشی ها باشم، خیلی اصرار کردم. انگیزه من داستانی داشت چون کسانی که برای خرید می آمدند بعد از خرید به شاگردها «انعام» می دادند.
 
آنقدر اصرار کردم تا پدر پذیرفت و من هم در یک مغازه لباس فروشی مشغول کار شدم. از همان ابتدا کار من در مغازه لباس فروشی گرفتن همین انعام بود! بعد از مدتی صاحب مغازه فهمیده بود که «من جز گرفتن انعام کار دیگری انجام نمی دهم»، به همین دلیل عذرم را خواست!»
 
منبع: کتاب گذری در تاریخ (خاطرات دکتر علی اکبر صالحی)، ص 24/ انتشارات وزارت خارجه

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 97/3/18:: 5:56 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها