سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیورهای دنیا، خردهای ناتوان را تباه می سازد . [امام علی علیه السلام]

در صفحه اخر هفته نامه 9دی شماره هجدهم، مقاله "که عشق اسان نمود اول"یک اشتباهی رخ داده. در قسمت دوم اورده که اصحاب خاص امیرالمومنین (ع) بعد از قضیه سقیفه و دستور امیرالمومنین (ع) مبنی بر اینکه اول صبح با سرهای تراشیده حاضر شوند تا حق رفته را بازگردانند و انها –اصحاب- با تاخیر حاضر شدند،ظلمی به صحابه بزرگ و یاوران امام وارد شده که لازم دیدم انرا تذکر دهم برای همین عین مطالب کتاب اسرار ال محمد که به فرموده امام صادق(ع) الفبای تشیع است را می اورم.

اسرار ال محمد،انتشارات دلیل ما،ص221

«سلمان می گوید:وقتی شب شد علی(ع) حضرت زهرا(س) را سوار بر چهارپایی نمود و دست دو پسرش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را گرفت و هیچیک از اهل بدر از مهاجرین و انصار را باقی نگذاشت مگر انکه به خانه هایشان امد و حق خود را برایشان یاد اور شد و انان را برای یاری خویش فرا خواند ولی جز چهل و چهار نفر، کسی از انان دعوت او را قبول نکرد.حضرت به انان دستور داد هنگام صبح با سرهای تراشیده و در حالی که اسلحه هایشان را به همراه دارند بیایند و با او بیعت کنند که تا سر حد مرگ استوار بمانند. وقتی صبح شد جز چهار نفر کسی از انان نزد او نیامد.(سلیم می گوید):به سلمان گفتم:چهار نفر چه کسانی بودند ؟گفت:من و ابوذر و مقداد و زبیربن عوام . امیرالمومنین (ع) در شب بعد هم نزد انان رفت و انان را قسم داد.گفتند صبح نزد تو می اییم. ولی هیچ یک از انان غیر ما نزد او نیامد.در شب سوم هم نزد انان رفت ولی غیر از ما کسی نیامد.»

خوب این عین مطلب روایت از خود جناب سلمان محمدی(سلمان منا اهل البیت)رحمه الله علیه بود کجا این بزرگواران کوتاهی داشتند سلمان اگر از اهل البیت شد حتما به مدارج عالیه انسانی و الهی رسیده بود پس نمی تواند خطای خود را عمدا بپوشاند که تاریخ غیر واقعی شود و هوای نفس خود را دخیل در کارهای و گفتار خود کند با این حساب معلوم است که ماجرا کاملا متفاوت شده است.درست است که صحبتها و کارهای احمدی نژاد در مورد خاصه،ولایت فقیه بیشتر به طنز می ماند و اصلا پذیرفتنی نیست ولی دلیل نمی شود بخاطر نقد این رفتار ناشایست بزرگانی را زیر سئوال برد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/3/12:: 4:29 عصر     |     () نظر

فرمانده کل قوا:

«در همین هفته های اخیر جوانان فلسطینی در کشورهای مختلف منطقه، بعد از گذشت ?? سال، در روز نکبت و در اقدامی بی سابقه، مرزهای رژیم صهیونیستی را شکستند و این حقیقت دلنشین، طلایه تحقق وعده پروردگار مبنی بر پیروزی قطعی اسلام و مسلمانان است.

 همه باید مراقب باشیم که در این حرکت عظیم و پرشتاب، پا سست نکنیم و ضمن فراموش نکردن اهداف اصلی، حواسمان به مسائل دیگر پرت نشود.

گناه کسانی که در روند حرکت همگانی ملت ایران، آرمانهای انقلابی ملت را از یاد بردند و به مسائل فردی و قدرت طلبی مشغول شدند گناهی بزرگ و نابخشودنی است که البته به فضل الهی، ملت اینگونه کارها را از این افراد یاد نمی گیرد و به آنان بی اعتناست».


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/3/11:: 6:29 عصر     |     () نظر

حامیان واقعی احمدی نژاد اینها هستند.حامیانی که سهم انها فقط همین عکس شد.

یادم نمی رود در ستاد نشسته بودم حدود ساعت 3 بعد از ظهر بود که پیرمردی با لباسی تقریبا مندرس وارد ستاد شد و فقط گریه می کرد و می گفت خدا احمدی نژاد را حفظ کند برای ما پدری کرد و این جمله را بارها تکرار کرد هرچه از او پرسیدم که علت این گفته ها چیست چیزی نگفت در واقع بغض گلو اجازه بیان نداد و رفت پیرمرد.امروز گاها پرونده هایی رسانه ای می شود که اگر واقعا مصداق فساد و رانت خواری و فامیل بازی نباشد حتما بوی انرا می دهد احمدی نژادی که با شعار ولایت مداری و مبارزه با فساد مورد اعتماد مردم و نظام الهی ایران قرار گرفت با بستن چشم های خود بر همه چیز و لجبازی در حمایت افرادی مشکوک که نه منحرف در ولایت پذیری که زمین خورد در فسادهم در استانه خاک شدن است.و این خیلی سرنوشت بدی است.حکمت خدا را ببین از هرجایی که احساس قوت می کنی مورد ازمایش واقع می شوی و وای بر کسی که مردود شود 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/3/7:: 6:34 عصر     |     () نظر

از وقتی که قانون جدید انتخابات و مقررات ان در مجلس تصویب شد همیشه برایم جای سئوال بود که چطور نمایندگان مجلس هشتم که غالبا لیسانس هستند رای به طرحی دادند که در ان شرط فوق لیسانس برای شرکت در مجلس نهم الزامی و ضرورت اولیه شده است مطمئن بودم که اینها قید ریاست و میز را نمی زنند چرا که در قضیه یکشنبه سیاه و نظارت و ...خودشان را خوب نشان داده اند ولی هر چه خبر ها را مرور کردم چیزی دستگیرم نشد برخی دوستان می گفتند که تبصره ای وجود دارد که نمایندگان فعلی را مستثنا از این قانون کرده است. گذشت تا اینکه دیروز اقای شریعتمداری راز نامکشوف را برایم باز کرد و ان اینکه  هر دوره مجلس یک مقطع تحصیلی حساب شد و باز یعنی، لیسانس دوره هشتم امروز فوق لیسانس در نظر گرفته می شود فوق لیسانس، دکتر و دکتر!دیگه بالاتر که نداریم پس چی می شود ؟؟؟؟؟؟نمی دانم .یا مثلا اقای ناطق نوری که فکر کنم 6 دوره در مجلس حضور دارد الان چه مدرکی می تواند یدک بکشد باید از هیات رئیسه که خیلی سنگ قانون را به سینه می زند پرسید!

ای خاک بر سر شما نماینده ها دیروز با قضیه افتضاح کردان چه کردید امروز خودتان همان کار زشت را با صورتی دیگر دارید اجرا می کنید.حالا دو روز دیگه نماینده شهر ما که لیسانس و یا یک نماینده فوق لیسانس امد ادعای کارشناسی ارشد یا دکتری کرد چه کسی جوابگوی ان خواهد بود. ایا با این کارها واقعا مدرک تحصیلی را که افراد با سختی زیاد موفق به اخذ ان می شوند -البته نه همه ولی هستند عده ای بهر حال اینها را هم باید به حساب اورد-به کاغذ پاره!تبدیل نمی کنید.چرا اصلا قانونی تصویب می شود که جامعه را به سمت مدرک گرایی سوق می دهد اینکه همه افراد جامعه ما کارشناس یا  کارشناس ارشد یا دکتر شوند ایا واقعا مشکلات جامعه حل می شود مگر مدرک فهم و شعور می اورد مگر مدرک بصیرت می اورد مگر مدرک فضیلت می اورد که شما هی به ان دامن می زنید خوب طبیعی است با این شرایط قانونی و روانی جامعه و از طرفی محدودیت امکان اموزش برای همه عده ای به خارج می روند عده ای به دنبال مدرک تقلبی می روند و عده ای هم دانشجوی پولی می شوند و بی عدالتی را در جامعه تشدید می کنند. ناهنجاری را تشدید می کنند .امروز درد ما درد بی بصیرتی است که در کوران فتنه های اخر الزمانی هستیم و اگر مدرک درمان بود خوب، بخشی از دانشگاهیان و حوزویان ما در فتنه 88 مردود نمی شدند با اینکه می دیدند و می خواندند مواضع استکبار را باز از تشخیص حق و باطل عاجز بودند.

این توکلی و زاکانی و باهنر و لاریجانی و مطهری که خیلی دم از اخلاق و قانون می زنند نمی دانم چه جوابی دارند دیروز دوست سابق خودشان –کردان -را با ان وضعیت نابود کردند که تا بخشی هم حق بود و امروز خودشان همان رویه را دارند قانونی می کنند و نتیجه هر دو قطعا یکی است.تبعیض .بی عدالتی .رانت خواری بی هویتی. قانون گریزی.و...  


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/3/5:: 3:8 عصر     |     () نظر

امروز روز مقدسی هم ولادت بانوی دو جهان خانم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است و هم میلاد فرزند بزرگوارشان بعد از هزار و چند سال یعنی حضرت امام خمینی که به حق احیا کننده بخش بزرگی از دین اسلام بود بعد از اینکه با نقشه های پیچیده شیطان به فراموشی سپرده شده بود و از طرفی دیگر هم سالروز حماسه فتح خرمشهر است فتحی که فرماندهانی والامقام همچون حاج احمد متوسلیان و همت صیاد شیرازی و حسن باقری و شهبازی وزوایی و کاظمی و خرازی و ....در کنار سربازانی گمنام ولی جان برکف یک ماه تلاش کردند تا فقط به اسلم خدمت کرده باشند و قلب ولی فقیه را به نیابت از امام حق حضرن بقیه الله شاد کرده باشند این شاد کردن و دفاع از اسلام مال صحبتهای حاج احمد بعد از فتح خرمشهر استکه روح متعالی او را نشان می دهد کاش ما هم امروز دغدغه مان خدمت به اسلام و شاد کردن دل نائب امام زمان علیه السلام باشد انوقت ببیین فساد در جامعه شکل می گیرد بی بند و باری شکل می گیرد ظلم شکل می گیرد قطعا نه.همه امروز از حماسه خرمشهر گفتند کاش همه اکت می شدیم و به این جملات حاج احمد فکر می کردیم که ما کجای کاریم. 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/3/3:: 5:50 عصر     |     () نظر

<      1   2   3   4      >
درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها