سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از خرد تو را این باید که راه گمراهى‏ات را از راه رستگاریت ، نماید . [نهج البلاغه]

هفته نامه 9دی بازم امد و دوباره صدای انقلابیون بلندتر در جامعه طنین انداز میشود انشاالله.

این روزها بحث 3000 میلیاردی وسیله خوبی شده برای کسانی که از اب گل الود برای خود و قبیله خود ماهی بگیرند هدف اصلی جریان انحرافی منسی کردن فتنه 88 در استانه انتخابات بود که فکر کنم با این وضعیت پیش امده موفق هم شود اگر مشایی روی دیگر فتنه 88 بود که بود و امروزها دارد وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهد و متاسفانه احمدی نژاد هم دارد چنان ضربه ای به جریان عدالت خواهی می زند که دشمنان قسم خورده شاید ارزوی ان را می کشیدند اعتمادی که همه چیز را دارد بر باد می دهد ولی سوای همه مسائل باید دقت کرد که راه را گم نکنیم و از دامن عدالت خواهی به دامن تبعیض و رانت خواری و ویژه خواری و ظلم که این روزها مدعی سینه چاک حفاظت از حریم بیت المال شده نغلتیم.در این باره گفتنی های دیگری است که نیاز به دقت بیشتری دارد.

سایتها از جلسه اغیر علنی مجلس در باره اختلاس هم خبرهایی زده اند که در ان سعی کردند اقای کوچک زاده را هم خراب کنند و طرفدار انحراف.بر منصفین که چیزی پوشیده نیست و سلامت مواضع ایشان مشخص است و ناراحتی انها را باید در انتقامشان از جبهه پایداری جستجو کرد.اگر مراد از اعتراض عنوان نام قبل از محاکمه است که باید گفت چطور وقتی نام بردن اصحاب فتنه جرم بود کسی همینها اعتراض نکردند که چرا نام نمی برید ولی امروز چون شرایط به نفع قبیله خودشان است قانون دیگر کشک شده .برای این نوشتم قبیله خودشان چرا که اینها نسبت به بیت المال حساسیتی ندارند هر جا نفع باشد همان مهم است وگر نه اولین معترضان به این بی عدالتی قطعا وفاداران به انقلابند که در 9دی 88 سنگ تمام گذاشتند نه قبیله فتنه و نه قبیله مردودین و ساکتین.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/6/27:: 7:0 عصر     |     () نظر

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";} .MsoChpDefault {} .MsoPapDefault { margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt;} div.Section1 {page:Section1;} -->

دور چهارم سفرهای استانی با وقفه ای طولانی بالاخره باز هم کلید خورد که باید خدا را شکر کرد بهرحال این سفرها از طرفی وعده دولت بود و از طرف دیگر ارتباط راس حرم اجرائی حکومت با قاعده و زیرینترین بخشهای جامعه و مردمانش فراهم می کرد خوب همین هم برکات عظیمی از سال 84 به بعد داشت که بر کسی پوشیده نیست و لازم است از تلاش مستمر شخص احمدی نژاد تشکر کرد که الحق پای کار خوب ماند. هرچند شاید ایرادهایی هم داشت ولی کار انجام شد و فواید ان بسیار بیشتر بود.دور چهارم با سفر به اردبیل شروع شد و اینبار باز مثل دور اول شخص ریس جمهور به همه شهرها سر می زند و با مردمان انجا رودر رو می شود ولی این سفرها نکاتی هم داشت که به ذهن بنده رسیده و انها را لیست می کنم.

اول،خوب خیلی ها فکر می کردند استقبال مردمی بعلت 11 روز خانه نشینی نامشخص! احمدی نژاد و جریان انحرافی خیلی کم می شود و لی با این حال اگر چه حضور استقبال کنندگان نزول داشت و کاملا هم چشمگیر بود ولی با این حال مردم زیادی امده بودند که شاید برای برخی ها دور از ذهن بود .

دوم اینکه در حوزه رسانه ای سازمان ضرغامی خیلی ضعیف خبرها را پوشش داد یا خیلی مختصر خبر اردبیل را می رفت و یا اینکه بعنوان خبر دست سوم و چهارم انرا به روی انتن می فرستاد شایدم مدیران رسانه از این استقبال غافلگیر شدند و یک جورایی دلگیر! که چرا هنوز مردم پای رئیس جمهور پافشاری میکنند و شاید هم با توجه به فضای ناسالم اختلاس ترسیدند با پخش زنده حرفهای احمدی نژاد فضای سیاسی تندتر شود و بر التهاب بیفزاید.

سوم هم موضع گیری تا حدودی سیاستمدارانه خود احمدی نژاد بود دیگر ان حملات قبل سال 88 را ندیدیم با وجودی که اعلام کرد قوه قضائیه پیگیری کند و هر که در این جریان نقش داشت از دولتی و مجلسی و قضائی و روحانی و..ولی باز دولتی ها را جدا کرد و انها را مصونیت داد که این تناقص است بهر حال نامه مشایی وجدد دارد و خو سایت دولت هم اصل انرا تایید کرد.  

انشاالله با دستور جدید رئیس قوه قضائیه هر چه زودتر معماهای این پرونده باز شود و حق مردم به بیت المال برگردانده شود و هر شخصیت حقیقی و حقوقی در این پرونده نقش دارد مجازات و اعلام شود و شاهد این نباشیم که فلانی اجازه نمی دهد از این صحبتها.   


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/6/24:: 3:31 عصر     |     () نظر

 بی خیال انقلاب صنعتی فرانسه،امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که دور ایران اسلامی آغاز شده دوری که 30 سال پیش کلید ان زده شد ولی مشرکین سعی کردند نور انرا خاموش کنند ولی خدا نگذاشت. امروز با بیداری اسلامی دیگر کسی قادر به خاک مالیدن بر روی خورشید نیست.کپی های انقلاب اسلامی ایران در دنیا دارد تکثیر می شود و تکثیر و تکثیرو ... امروز شعارهای ایران همه جا بلند و با عزت گفته می شود حتی اگر امریکا و اجانبش انجا باشند و ابرو درهم کشند این روزها دیگر همه می بینند که سفارتهای اسرائیل و امریکا دیگر امن نیستند مثل تسخیر لانه جاسوسی در ایران اینبار لانه جاسوسی در مصر در لیبی اشغال می شود امروز شعار نه شرقی و نه غربی در همه جا طنین انداز است امروز شعار اسلام خواهی در همه جا بلند است.امروز مصریان با اعتماد به نفس عجیبی خواهان حکومتی تماما اسلامی هستند امروز رهبر انقلابیون لیبی صریحا گفت که شرع مقدس اسلام پایه قانون و حکومت لیبی اینده است امروزی که فرماندهان مسلمان عضو شورای انتقالی هنوز سرگرم جنگ با قذافی-دستیار کوچک شیطان بزرگ- هستند که اگر برگردند حتما پایه های اسلام خواهی تقویت می شود. عنقریب باید منتظر تسخیر سفارت اسرائیل در اردن هم بود که اگر هم اتفاق نیفتد پادشاه صهیونیستی اردن حساب خود را کشیده و در موضع ضعف قرار گرفته امروز.

خدا را شکر باید گفت که امروز زنده ایم و تحقق وعده نصرتش را به عینه می بینیم دیگر نیاز نیست در کتابها انرا جستجو کنیم که مسلمانان مدینه استقامت کردند« الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» و خداوند درهای کسری و قیصر را به رویشان باز گرد با این حساب تازه اول کار است«من ینصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم».با این صبر بی نظیر مومنین ایرانی حتما دروازه های غرب در اروپا و امریکا خیلی خیلی زود به روی مومنین باز می شود.انشاالله.و پرچم های اسلام را یر فراز کاخهای مستکبران از لندن تا الیزه تا کرملین تا کاخ سفید و تا توکیو و پکن خواهیم افراشت.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/6/22:: 6:2 عصر     |     () نظر

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;} @font-face {font-family:Tahoma; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} .MsoChpDefault { mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} .MsoPapDefault { margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt;} div.Section1 {page:Section1;} -->

از همان روزهای اولی که حزب اردوغان به قدرت رسید یک تحلیلی بود که این حزب بر اساس نقشه ای شیطانی و با اشاره بسیار مخفی سرویسهای جاسوسی امریکا و انگلیس و اسرائیل مجال عرض اندام یافته تا بعد از ناکامی پروژه طالبان در موازی سازی برای انقلاب اسلامی اینبار مدل متمددانه تری برای تخریب و رهبریت و الهام بخشی ایران اسلامی در جهان اسلام ابتدا" و در جهان بشری کلید بخورد.جریانی بسیار جدی با محوریت اندیشه های اسلام ناب محمدی(ص) که در ارای امام خمینی و امام خامنه ای متبلور بود که هم دنیا را اباد می کرد و هم اخرت را ،به الگویی برای تمامی بشریت و بالاخص مسلمانان منطقه از دهه گذشته اشکار تر شده بود در همان موقع بود که در ترکیه ی لائیک به ناگاه حزب اسلام گرا!! اردوغان به قدرت رسید و با مجال کافی در قدرت ماند که امروز شویی به راه انداخته اند که اری این حرکت از بطن جامعه اسلامی ترکیه بود و دلیل راستی انهم کودتای سال 2003 می باشد که بعد از 8 سال تازه دارند انرا کشف و کودتاچیان!را محاکمه می کنند. 

حزب اردوغان با کمک غربی ها تا حدودی اقتصاد ترکیه را سرو سامان داد ولی وظیفه اش بعد از به قدرت رسیدن احمدی نژاد در دوره نهم ریاست جمهوری ،علنی تر شد.وقتی که حملات رئیس جمهور ایران به نظام استکباری جهانی و صهیونیسم های کودک کش شدت گرفت و در قلبهای مستضعفین جهان نشست به ناگاه وقایع اجلاس اقنصادی سوئیس تیتر اول رسانه ها شد و موج وسیعی به راه افتاد که اردوغان را مرد شماره یک مبارز با اسرائیل کنند انگار صلاح الدین ایوبی! دیگری امده به جهان.

باز گذشت تا حادثه کشتی مرمره رخ داد و مظلومانی پرپر شدند این بار نیز ترکها به مدعیان اول دفاع از فلسطین و اعتراض به اسرائیل بدل شدند و روابط انها تا حدودی بهم خورد ولی همیشه ترکها این پالس را دادند که با یک عذر خواهی ساده همه مشکلات حل می شود و هنوز انرا می فرستند بعد از اینکه سفیر خود را از اسرائیل به ترکیه فرا خواندند.

در عرصه اسلامی هم عملا مسلمانان حاکم امروزی ترکیه اقدامی نکردند نه قانون منع حجاب به کلی ملغی شده و نه شعائر غیر دینی کم شده است بعد از به قدرت رسیدن عبدالله گل بعنوان رئیس جمهوری که ارزشهای اسلامی او و همسرش بسیار نقل محافل شده بود به سواحل مدیترانه رفت و به همراه همسر محجبه اش از جشنواره دختران زیبای جهانی که بر اساس فرهنگ منحط و توحش غربی و ضد دینی برگذار می گردد بازدید کرد و درصد اعتقادش را به مذهب نشان داد.

گذشت تا به بیدرای اسلامی رسیدیم.ترکها خیلی تلاش کردند که بر تحولات سوار شوند و انرا در راستای همان سازمانهای مخفی صهیونیسم بین الملل هدایت کنند ولی هر چه کردند نشد در تونس و مصر تا حدودی سکوت کردند در لیبی سعی کردند ورود کنند در راستای حمایت از مخالفان در بحرین کاسه داغتر از اش شدند و نسبت به بوجود امدن کربلایی جدید هشدار دادند. ولی وقتی این سیاستها و نیرنگها شکست خورد در سوریه بلوا به پا کردند و خیلی عیان  هم سنگر امریکا و اسرائیل و غرب شدند که باز مکر خدا شامل حالشان شد و شکست را تجربه کردند و امروز میزبان یزیدیان زمان هستند.پادشاه بحرین میهمان ترکها است در روزهایی که نوجوانان بعد نماز عید فطر کشته می شوند پزشکان با اعتصاب غذا به کما می روند و مبارزان به بیش از 50 سال حبس محکوم می شوند ولی ترکهای مسلمان نما با یزیدیان هم پیاله می شوند و در قهقهه شیطانی خود فرو می روند. از طرفی با احضار سفیر از اسرائیل سبب ناراحتی شیطان بزرگ می شوند و از طرفی با قبول استقرار سامانه راداری که اولا بر علیه ایران اسلامی است نمره قبولی از شیطان بزرگ می گیرند.

اینجاست که باید به هوش باشیم و دوست و دشمن را خوب تفکیک کنیم.اینها سعی کرد نور خدا را خاموش کنند ولی اراده خدا بالاتر از همه است.

به راستی چرا در جامعه اذربایجان که مردم مذهبی تر و 95درصد شیعه هستند اجازه داشتن حزب اسلامی که هیچ، حتی از فکر کردن دینی محرومند ولی در ترکیه لائیکتر،نظامی گراتر، قدرت دستشان(اسلم گراها) است؟؟؟.  


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/6/16:: 4:11 عصر     |     () نظر

این روزها کمتر حوصله نوشتن و به روز کردن دارم و لذا کمتر هم به این فضا سر می زنم .به هر حال این چند روزه اتفاقات زیبای افتاده اول از همه روز قدس بود که باز هم مردم پرشور تر از قبل حاضر شده بودند و به باران و افتاب توجهی نکردند که یاری ارمانهای الهی ،پاسداشت ایام الله از همه چیز مهمتر است.استقلال اور و عزت اور است.به انسان ازادی می دهد و ارامش.

اتفاق زیبای دیگر ازادی مردم لیبی از زیر بار ستم و ظلم بود.مردمی که چند ماه جنگیدن تا سرنوشت خودشان را رقم بزنند این رویداد مبارک را به همه ازادی خواهان تبریک گفته و برای ازادی همه مستضعفین دنیا دعا و اقدام !!!! مناسب و در خور توان از خدا مسئلت دارم.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/6/5:: 12:41 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها