سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

«مخالفان دولت رفتارهای امروز خود را ثبت و ضبط کنند تا اگر فردا روزی بار دیگر اعتراضی برخاست و فضا غبارآلود شد، بدانند ریشه فتنه از کجاست... نمی‌توان باد کاشت و انتظار توفان نداشت!»

این مطلب هفته نامه صدا وابسته به حزب کارگزاران است و چند روز قبل هم خرازی از سران اصلاحات گفته بود برای حذب احمدی نژادیسم باید خون هم داد!!!!!!!

اینها یعنی چی؟چه نقشه ای برای این کشور کشیده شده است

این حرفها از سر استیصال است که گفته می شود و برای پوشاندن ناتوانی اداره کشور توسط دولتیان و یا مقدمه چینی برای یک فتنه دیگر/

اینها یک بار در 88 خونریزی بپا کردند پس از ریختن خون ابایی ندارند

هاشمی گفته 8 سال دولت احمدی نژاد کشور دچار هاری شد و تباهی داشت.جدای از حمایت یا رد دولت گذشته ولی واقعا مگر زمان دولتهای قبلتر مملکت گلستان بود اگر اینطور بود اصلا چرا مردم به احمدی نژاد رای دادند خب به همان هاشمی گلستان ساز در سال 84 رای می دادند با این حرفا نمی شه مردم را گول زد.مشکل جای دیگر است هدف چیز دیگر است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/3/31:: 5:53 عصر     |     () نظر

دو روز است عرصه داخلی درگیر یک کش مکش الکی رسانه ای مشتی مفت خور قجری شده که بله عده ای قلیل و تندرو و بی سواد و بی شناسنامه اجتماع میلیونی مردم ارزشمدار و دیندار و انقلابی تهران را در تشییع جگر گوشه های این ملت را دارند مصادره می کنند و به نام جزب و گروه سیاسی خود می نویسند یک مشت جرزن و نق زن که جز خوشگذارنی و توهم و ارزوسازی کار دیگری بلد نیستند شما کدام گوری بودید روز تشییع که اجازه دادید عده ای قلیل و تندرو این سیل میلیونی را مصادره به مطلوب کنند خب اگر شما هم کسی را داشتید می اوردید شما مصادره می کردید هر وقت یک حماسه ای در کشور شکل می گیرد شما افساد طلبان اصلاحات و اعتدال قدرت طلب با لجن پراکنی سعی در به حاشیه راندن و محو ان هستید سال 88 را با بهانه تقلب به بحران تبدیل کردید 9 دی را انکار می کردید و روز قدس شعار طرفداری اسرائیل می دهد روز مبارزهبا استکبار را یکطرفه انکار می کردید امروز هم که مردم قطعنامه ای علیه ذلت پذیری با حضور خود صادر کردند اراجیف می نویسید هیچکدامتان به خود زحمت ندادید حاضر شوید و ادای احترام کنید ایا حضور در مراسم کنسرت مهم بود که ظریف انجا حضور پیدا کرد ولی در مراسم تشییع نیامد -هرچند که گفتند امد و اگر صحت داشته باشد جرات نکرد خود را افتابی کند-که امروز ادعای پیروی راه شهدا را دارد شما همان پیرو مطربانید و قدم زنندگان با قاتلان شهدا.بیشتر از این لیاقت ندارید اصلا مردم مگر روز تشییع چه گفتند جز به استکبار و وابستگانشان مرگ و نفرین فرستادند چرا به اقایان برخورده است.بی خود نمی گویند فحش را کف جاده بیندازی صاحبش انرا پیدا می کند مردم علیه ذلت پذیری علیه استکبار علیه شیطان و جنایتکاران شعار داند به اقایان برخورده است مردم برای شهادت طلبی اعلام امادگی و از خودگذشتگی نمودند اقایان ترسیده اند.عجب دنیای عجیبی است و عجبتر این موجودات بوقلمون صفت!!!!!


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/3/28:: 12:39 عصر     |     () نظر

دیروز تهران قیامتی بود از پاسداشت ارزشهای دینی از پایداری و مقاومت برای تحقق ارزشهای الهی و چه خوب نائب امام زمان عج جواب این حماسه را دادند.
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند و صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند و پرچم یادهای عزیز و گرانبها و ذخیره های معنوی امت را با شکوهی هر چه تمام تر در کشور برافراشتند. 
 
سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما و سلام بر ارواح طیبه و به رضوان الهی، بال گشوده ی شما. سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید. و سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردید ناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را می زداید. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت پذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی می شناسید و می نیوشید و پاسخ می گویید. حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما. 
 
و سپاس بی حد از خدای مالک دلها و سلام بی پایان بر حضرت بقیه الله روحی فداه که صاحب این ثروت عظیم است.
 والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 
سید علی خامنه ای


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/3/27:: 6:25 عصر     |     () نظر

من اویس قرنم دل به دریا میزنم
اهل عالم بدونن من هم اهل یمنم

شور علوی توی خون منه 
مجاهدم و به کف جون منه
حرارت اتیش غیرت من
خون برادر گلگون منه
مرز ما شده خیبر من هستم تو این لشکر
سربندم ذکر یا حیدر

* * *

قصد سازش نداریم با نصارا و یهود
خیلی نزدیکه به خاک بینی آل سعود
آقا اشاره کنه سر میاریم یا علی میگیم و لشکر میاریم
جلوی همشون و می گیریم و دمار همشون و در میاریم
این حقه که پیروزه این ظلمه که میسوزه
عاشورای ما هر روزه

***

این ندای خود حق از عراق و یمنه
این نوید قدمه حجت ابن الحسنه
تو تاریکیه شبا ماه می رسه داره نور امید از راه می رسه
داره به گوش همه اهل جهان صدای بقیة الله می رسه
می پیچه ندای حق از کعبه صدای حق
آوای هل اتای حق


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/3/10:: 6:0 عصر     |     () نظر

این هم همان صندوق رایی است که روحانی اعلام کرد مقوایی و پارچه پیچ است!!!!!!!

 

خودشن خودشن نقض میکنند


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/3/10:: 5:50 عصر     |     () نظر

   1   2      >
درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها