سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دردانشش اختلاف و دوگانگی نباشد . [امام باقر علیه السلام ـ در بیان معنای راسخان در دانش ـ]

این روزها یکی از دغدغه های اصلی جامعه موضوع اسید پاشی ها در اصفهان است که همه را نگران کرده است قطعا کار زشتی است و هرکس انجام داده و به هر نیت باز قطعا حیوانی بیش نیست.اول سعی کردند مصدومان را بی حجاب معرفی کنند و این جنایت کاران را مخالفان بی حجابی جا بزنند که مشخص شد نه تنها به خانم چادری هم حمله شده بلکه خانواده دیگر قربانیان هم اعلام کردند که دخترانشان اصلا بی حجاب نبده اند بلکه حجاب خوبی داشته و یک مورد حتی خانواده ایثارگری داشته است.

امروز ریس جمهور هم گفت«

رییس‌جمهور هشدار داد که مبادا روزی امر به معروف و نهی از منکر وسیله‌ای برای تفرقه و جدایی آحاد جامعه از یکدیگر باشد.»
با این مواضع ظاهرا ذهن برخی بدنبال این است که با توجه به طرح بحث امربه معروف و نهی از منکر در مجلس این قضایا با ان بی ربط نباشد و انها را به هرصورت بهم ربط دهند و از اب گلالود ماهی بگیرند.
بزار واضحتر بگم نکند در این میان پای اسلام به اصطلاح رحمانی درمیان است که از تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر می ترسد و منافعش به خطر می افتد و اینگونه دارد جامعه را علیه این قانون می شوراند چرا که هنوز اصلا مشخص نیست که ضارب دنبال امر به معروف بوده یا نه؟چرا باید این احساس ناامنی را به این فرضه نسبت داد چرا حکم خدا باید باعث جدایی مردم شود چرا باید مردم را از اجرای حکم خدا ترساند.
اگر یادتان باشد بحث قتلهای زنجیره ای و ترور حجاریان هم صحنه سازی هایی برای نیل به اهداف خاص بود شاید همان تیمها دوباره فعال شده اند.

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 93/7/30:: 3:47 عصر     |     () نظر

مذاکره کنندگان زمان فتحعلی شاه در قرارداد گلستان و ترکمنچای یک بندی را از طرف روس خواستند که ابتدای دخالت مستقیم در سیاست کلی ایران و خدشه ای بزرگ بر استقلال کشور بود و از انجا دست اجانب را در عزل و نصب حاکمان ایرانی باز کرد و ان اینکه روسها متعهد شدند بعد از فتحعلی شاه همه کاربکنند که عباس میرزا به حکومت برسد این خیانت به استقلال و منافع کشور بود.

حالا چه ربطی به امروز دارد.

اینکه اقای دکتر ظریف بقول حسن روحانی که بهترین دیپلمات دنیا هم هست در 26/6/93 در جلسه با اعضای شورای روابط خارجی که نقش مهمی در تصمیم سازی در امریکا دارد در پاسخ به هاله اسفندیاری که بعد از وقایع 88 در ایران زندانی بود نقل به مظمون گفت که اگر انعطاف بیشتری غربیها از خود بخرج ندهند و توافق امضا نشود مخالفین مذاکره کنندگان در مجلس به قدرت می رسند و انوقت توافق کنندگانی به این خوش صحبتی دیگر طرف شما نخواهد بود عجیب نیست.

اصولا روحانی و همفکرانش که در دادن امتیاز و بذل و بخشش منافع ملی دست و دل بازند -البته در برابر غربی ها فقط- در مصاحبه گفت که ما تا نهایت نرمش را بخرج دادیم و انعطاف بیشتر نادیده گرفتن منافع ملی است خب باید حساب کرد که چه حالی به طرف مقابل داده که انجوری صحبت کرد حال با این تفاسیر ظریف الممالک هشدار می دهد نکند با زیاده خواهی حوادث سال 84 تکرار شود که مذاکره کنندگان سرسختی مثل لاریجانی و جلیلی توسط احمدی نژاد سرکار ایند و امثال خودش بازنشسته!

این یعنی فدا کردن منافع ملی پای منافع حزبی و گروهی که تازگی هم ندارد

حال اقدام ظریف با مذاکرات ترکمنچای شباهتی ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 93/7/8:: 4:18 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها