سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به پسرش حسن فرمود : ] پسرکم چیزى از دنیا بجا منه چه آن را براى یکى از دو کس خواهى نهاد : یا مردى که آن را در طاعت خدا به کار برد پس به چیزى که تو بدان بدبخت شده‏اى نیکبخت شود ، و یا مردى که به نافرمانى خدا در آن کار کند و بدانچه تو براى او فراهم کرده‏اى بدبخت شود پس در آن نافرمانى او را یار باشى و هیچ یک از این دو در خور آن نبود که بر خود مقدمش دارى . [ و این گفتار به گونه‏اى دیگر روایت شده است که : ] اما بعد ، آنچه از دنیا در دست توست پیش از تو خداوندانى داشت و پس از تو به دیگرى رسد و تو فراهم آورنده‏اى که براى یکى از دو تن خواهى گذاشت : آن که گرد آورده تو را در طاعت خدا به کار برد پس او بدانچه تو بدبخت شده‏اى خوشبخت شود ، یا آن که آن را در نافرمانى خدا صرف کند پس تو بدانچه براى وى فراهم آورده‏اى بدبخت شوى و هیچ یک از این دو سزاوار نبود که بر خود مقدمش دارى و بر پشت خویش براى او بارى بردارى ، پس براى آن که رفته است آمرزش خدا را امید دار و براى آن که مانده روزى پروردگار . [نهج البلاغه]

در چند روز گذشته دو انفجار تروریستی در بیروت و پاریس اتفاق افتاد و متاسفانه در این جنایت انسانهای بی گناهی به خاک و خون کشیده شدند تا بلکه شیاطین تشنه خون انسان اندکی سیراب از خون شوند. قطعا این اقدام محکوم است و فرقی نمیکند که این وقایع در لبنان باشد یا افغانستان و افریقا یا اروپا و فرانسه! اما موضع ما چگونه است.

در تمدن نژاد پرست غربی فقط انسانهای غربی هستند که واجد احترام و حق انسانی هستند و دیگران اگر هم به کلی نابود شوند اشکالی ندارد و به حقوق بشر خدشه ای وارد نمی شود که نمونه این نوع رفتار را در دو انفجار بیروت و پاریس دیدیم در انفجار اول تقریبا سکوت بود تماشای جنایت و شاید لذت از ان و در پاریس هیاهو و پیامهای تسلیت به وفور و ابراز همدردی الا ماشاءالله!!!!!!!

جالب این که این نوع رفنار در غربگرایان ایرانی هم رسوخ کرده است و مانند خود غربیان می اندیشند و موضع می گیرند در لبنان انسانها را می کشند و دولتمردان ما نظاره گرند در پاریس می کشند پیام تسلیت و همدردی صادر می کنند بعد که ابرو ریزی می شود برای اتفاقات دو روز قبلتر بیروت نیر پیام تسلیت می دهند تا از خجالت مردم ایران درایند.براستی ایا مردم پاریس برترند و لبنانی ها پست تر؟اروپایی ها و امریکایی ها انسانند و و مابقی انسان نما و فاقد حقوق انسانی؟چرا اینقدر شیفته غربیم و انسان غربی که برای تقرب به ان همه کار انجام می دهیم؟ مگر همین هیولای داعش را غربیان بوجود نیاوردند مگر پول و سلاح و حمایت مالی و سیاسی و اقتصادی و جنگی نکردند تا این فرزند نامشروع بزرگ شود و الان هم با اجازه خود غربیان اقدام به کشتار نماید؟

عاقبت غربگرایان را به راحتی می توان در جلوی چشمان خود تصور کنیم صدام و قذافی و مبارک محمدرضای پهلوی و...این اقایان هم تاریخ مصرفشان بگذرد مثل دستمالی گوشه سطلند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/8/24:: 6:49 عصر     |     () نظر

اکبر هاشمی رفسنجانی در همایش بین المللی قرآن در سیره و اندیشه امام خمینی(س) تاکید کرد: البته اگر این انقلاب را با اندیشه و دیدگاه امام خمینی(س) پیش می بردیم، قطعا در حال حاضر وضعیت بهتری داشتیم، اما من مایوس نیستم که با توجه به آگاهی که مردم پیدا کردند و توانایی هایی که به طور روز افزون در کشور افزایش پیدا می کند، ما موج جدیدی از پیشرفت را که تا الان نگذاشتند به آن دست بیابیم در آینده به نام اسلام و قرآن ایجاد کنیم».

ایم جملات انتقاد مستقیم به مقام معظم رهبری است اکبری که خودش را مکمل رهبری در دانشگاه شریف معرفی کرده بود حالا انتقاد می کند که چرا مثل امام راهش را ادامه نداده استو مثل امام اجتهاد صورت نگرفته است؟عجیب است بعد از امام این اقا هرکاری خواست انجام داد حالا مدعی هم است اتفاقا ما هم معتقدیم اگر راه امام از طرف مسئولین وقت که خود اکبر سردمدار انها بود ادامه می یافت و باور داشتند که راه نجت کشور همین راه امام است قطعا کشور در وضعیت بهتری بود اما چه کنیم که اقایان راه امام را دیگر قبول نداشتند و راه تعدیل اقتصادی و تنش زدایی و گفتگوهای انتقادی با غرب را تحمیل کردند و در همه انها بازنده بیرون امدند 

راه امام راه جنگ جنگ تا رفع کل فتنه بود که راه هاشمی جنگ جنگ تا یک پیروزی اعلام شد راه امام استکبارستیزی است که راه اکبر دوستی با استکبار اعلام شده است راه امام دفاع و حمایت از مستضعفین بود که راه اکبر له شدن مستضعفین زیر چرخهای اقتصاد اعلام شد راه امام اجرای دستورات شرعی بود که اکبر تساهل را دنبال می کرد راه امام سختگیری بر خانواده مسئولان بود که اکبر گشایش بی حدو حصر برای فرزندانش را توصیه کرد امام گفت پشتیبان ولیایت فقیه باشید تا به کشور اسیب نرسد ولی شما بنای مخالفت در 88 گذاشتید........همه این مطالب در خاطرات خودش موجود است.

هدف اکبر از پیش کشیدن این بحثها این است که مجلس خبرگانی متمایل به خود بدست اورد و زمینه را برای حضور حسن خمینی فراهم کند اتفاقا اکبر بداند مردم اگاهی دارند که گول شعبده بازی های امثال وی را نمی خورند و مردم می دانند که رهبری بزرگوار دقیقا راه امام را دنبال کردند که نگذاشتند ریاست جمهوری شما مادام العمری شود مذاکرات انتقادی شما به ضرر کشور تمام نشود به تهاجم فرهنگی که مسئولین و دوستان شما پیاده نظام ان بودند هشدار و بیم داده شود حراست از جمهوریت نظام در فتنه 88 حفظ شود برخلاف خواسته شما از اسلامیت نظام نیز محافظت شود هرچند که ایشان مسئول اجرایی کشور نیست همانطور که امام نبود و هرچه مسئولین بیشتر گوش دهند قطعا دستاوردها بیشتر است. 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/8/10:: 4:37 عصر     |     () نظر

بعد از فرمان حضرت اقا در مورد اشرایط اجرای برجام انگار اقایان دولتی نمی خواهند باز تن به فرمان بدهند اقا صریح گفتند که امریکا و اروپا باید ضمانت کتبی بدهند که تحریمها را لغو می کنند وگرنه مذاکره بی معنا است حالا اقایان باز شروع کردند به توجیه که بله امریکا و اروپا روز 26 مهر رسما لغو را اعلام کردند جالب نامه اتحادیه و اوباما 26 مهر بود و نامه حضرت اقا 29 مهر است خب اگر ان نامه کفایت اعلام لغو تحریم را داشت که دیگر نیاز نبود اقا باز بر ان تاکید کنند و در بندی از فرمان انرا بیاورند که در این صورت تحصیل حاصل بوده و کاری بیهوده! اقا انرا اوردند و تاکید کردند چون در ان بیانیه ها بر این امر لغو تصریح نداشت همچنان صحبت از توقف اجرا و تعلیغ در برخی از تحریمهای هسته ای ایست برای دولتی ها انگا روز 26 مهر بعد از 29 مهر است!!!! چرا این دولت مردان نمی خواهند به فرامین تن بدهند اصلا جانب کی هستند طرف ایران هستند یا امریکا.درود بر سید حسن نصرالله که گفت ما برده امریکا نمی شویم چون ولی فقیه داریم اما این اقایان تمام تلاش خود را می کنند تا ولی فقیه را دور بزنند و برده امریکا شوند بواقع چرا اینگونه است؟؟؟؟


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/8/3:: 11:41 صبح     |     () نظر

اسلام علیک یا حسین بین علی ایها الشهید

اسلام علیک یا اخ الحسین عباس بین علی

اسلام علیکما یا اولاد الحسین و اصحاب الحسین

و صلی الله علی الباکین علی الحسین 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/8/1:: 12:56 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها