سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خود را بشناسد، به غایت هر شناخت و دانشی رسیده است . [امام علی علیه السلام]

بعد از اینکه مجلس به سه وزیز فتنه گر دولت روحانی رای نداد سریعا در حکمی نجفی شد معاون روحانی که دیگر دست مجلس به او نرسد و بدتر از منفرد و سلطانی شدند سرپرست وزارتخانه.
خدایی اگر این اتفاقها در دوره احمدی نژاد اتفاق می افتاد چه غوغایی می شد. جواب مجلسی ها چه زود کف دستشن قرار گرفت.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 92/5/29:: 6:14 عصر     |     () نظر

هنوز دولت راستگویان اغاز کار نکرده که به جعل واقعیت پرداخته ان از قضیه 100 روز اینهم مطلب جدیدتر:

حجت‌الاسلام علی طاهری نماینده مردم گرگان و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس، به تسنیم گفت: آقای چمران رئیس شورای شهر تهران پیرامون سخنان امروز آقای نجفی مواردی را به من گفتند که من به‌نقل از ایشان بیان می‌کنم.

وی ادامه داد: آقای نجفی یک نسبتی را به شورای شهر تهران داد و گفت که این شورا آقای نجفی و خانم "الف" را مأمور کرده تا به خانه‌های آسیب‌دیدگان فتنه 88 بروند در حالی که طبق گفته آقای چمران، این مصوبه شورای شهر نبوده که آقای نجفی برود، بلکه مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری و دستگاه‌های مسئول را موظف کرده بود تا جهت دلجویی به خانواده‌های آسیب‌دیدگان فتنه 88 سر بزنند. لذا این سخنان آقای نجفی خلاف واقع بود.

این نماینده مجلس همچنین تصریح کرد:‌ نکته دیگری که آقای نجفی مطرح کرد در مورد مخالفت با نام‌گذاری میدان حق‌شناس به 9 دی بود و دلیل خود را دفاع از یک عالم مطرح کرد، در حالی که آقای چمران دراین‌باره گفت: میدانی به‌اسم آیت‌الله حق‌شناس در تهران نیست و میدانی که آقای نجفی از آن یاد می‌کند به‌نام فردی به‌اسم حق‌شناس است که گویا از مالکین قدیمی بوده و هیچ ربطی هم به آیت‌الله حق‌شناس ندارد. حتی گویا شبهه‌ای هم برای خانواده آیت‌الله حق‌شناس ایجاد شده بود و گفته بودند که این میدان از قدیم به‌نام حق‌شناس است و ربطی به آیت‌الله حق‌شناس ندارد. بنابراین این سخن آقای نجفی که گفته بود به‌خاطر دفاع از یک عالم با نام‌گذاری میدان 9 دی مخالفت کردم، خلاف واقع بوده است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 92/5/22:: 6:57 عصر     |     () نظر

ربعی جلسه با خبرنگاران گذاشته و گفته«وضعیتم در ستاد آقای موسوی مشخص است و در کنار وی در انتخابات فعالیت داشتم چرا که او کاندیدای مورد قبول نظام بود و فکر می کردم همراهی با کاندیدای مورد نظر نظام موجب پویایی می شود. من از دوران نوجوانی وارد عرصه سیاسی شدم و وقتی که گروه فرقان قبل از انقلاب بیانیه شماره 3 خود را صادر و سخنانی را در مورد امام خمینی(ره) بیان کرده بود با آنها وارد نزاع شدم. من پیرو خط امام در زمان زنده بودن ایشان بودم و ولایت فقیه را که از یادگارهای ایشان است قبول دارم. ضمن این که نسبت به رهبری نیز علاقه شخصی خاصی دارم. در سال 88 نیز تا قبل از وقوع آن اتفاقات بر اساس نظر رهبری عمل کردم»


حالا سئوال اینکه بعد اتفاقات 88 چه کردی ایا باز هم بر اساس نظرات رهبری عمل می کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 92/5/20:: 6:44 عصر     |     () نظر

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 92/5/12:: 11:5 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها