سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کم ترین چیزی که در آخر الزمان یافت می شود، برادر قابل اعتماد است، یا درهمی از حلال . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

انتخابات تمام شد و روحانی با سیاستی ماکیاولیستی رای مردم را در سبد خود ریخت در این پیروزی عوامل زیادی نقش داشتند کهمهمترین انرا باید در نقش ویژه و سفارش شده ولایتی در تخریب دکتر جلیلی و نقش رضایی در لجن پراکنی و سیاهنمایی افراطی از وضع موجود در ان برجسته دید و مهمتر از همه همت احمدی نژاد در انتقام از اصولگرایی چرا که خود بارها اعلام کرده بود که نماینده اصولگراها نیست و اصولگراهای مدعی هم از طرفی در این 8 سال انقدر بهانه تراشی کردند که اخر قدرت را باز به هاشمی برگرداندنداین نه اصولگراها بلکه محافظه کارها خیلی خوشحالند چون فردی سکاندار امور شد که از رفقای دیرینه انها بوده و سفره خوبی برای اشرافیت اقایان باز فراهم می کند.به احتمال زیاد در این دولت محافظه کاران اصولگرا نما چند پست وزارت خارجی هم داشته باشند تا به ظن اربابشان اکبر راس فتنه دولت وحدت ملی یا یه گفته روحانی درلت فراجناحی شکل بگیرد و همه را ردر کوتاهی ها و ریخته پاشها سهیم کند که دیگر اعتراضی نداشته باشند.

دولت جدید راحت از مجلس رای اعتماد می گیرد.فقط بچه های حزب الله می مانند که باید مدتها طرد شوند و در این مدت برای استحاله و یا از بین بردن توان انها اماج حملات قرار گیرند پس باید حسابی برای دفاع همه جانبه اماده شد که اینبار تیرها زهراگینتر است.

ولی خودمانیم جبهه پایداری هم خیلی کوتاهی کرد و عملا هیچ کاری برای پیروزی جبهه مقاومت نکرد فقط ادعا ادعا ادعا. از این به بعد باید طوری برنامه ریزی شود که حضور فعالی داشته باشیم.و کارها را برای خدا انجام دهیم.

ولی اولین کنفرانس مطبوعاتی روحانی چهره محافظه کاری او را نمایان کرد.انگاردر ذاتش بود.یک محافظه کار به تمام  معنا.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 92/3/27:: 5:40 عصر     |     () نظر

بالاحره زمان تبلیغات تمام شد و فردا انشاالله مردم با حضوری گسترده حماسه سیاسی حضرت اقا را به رخ تمامی بدخواهان داخلی و خارجی می کشند.از دیشب تا حالا دارن دروغ پخش می کنند که حامیان جلیلی را دچار تردید کنند و اگر هم شده لحظه ای از انجام تکلیف باز دارند .از همه جالب تر در مدت زمان تبلیغات وضعیت صدا و سیما بود هرچی به به پایان تبلیغاتی نزدیک می شدیم دکتر جلیلی کمتر خبری می شد تقریبا دو سه باری که تو همین هفته تونستم تلویزیون رو ببینم کاملا مشخص بود که خبرهای اقای قالیباف توی ان روز و روز قبل کامل پوشش داده می شد ولی برا دکتر تنها همان روز و این اخرین روز که همزمان تو تهران قالیباف و جلیلی برنامه داشتند ولی تلویزیون اقای ضرغامی فقط قالیباف را پوشش داد این عدالت مورد ادعای ضرغامی بود که همه دیدند.

علت این کارا غیر این که رای جلیلی دارد بیشتر می شود.

امروز روز میلاد حضت ابوالفضل ع است انشاالله فردا مردم کسی را انتخاب می کنند که مثل ایشان  ذوب در ولایت،شیر امامت،معنی رحمت و دنیای رافت برای نائب امام معصوم و مردم مومن به امام معصوم باشد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 92/3/23:: 7:37 عصر     |     () نظر

 

 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 92/3/21:: 3:42 عصر     |     () نظر

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 92/3/20:: 5:44 عصر     |     () نظر

مناظره سوم از کیفیت بالاتری برخوردار بود همه تقریبا یک هدف داشتند زدن جلیلی.انگار تنها راه جمع اوری 2 رای بیشتر زیر سئوال بردن تمامی دستاوردهای هسته ای بود.از هیچ دروغی درنگ نکردند از روحانی و عارف که غیر این انتظاری نبود مواضعشان مشخص است ولی ولایتی عجب پرده دری ای کرد تا حالا فکر می کردیم ادم معقول و متعهدی است ولی دیشب خیلی راحت دروغ می گفت قضایای الماتی را کاملا وارونه بیان کرد.خلاصه خوب بود چهره خیلی ها نمایان شد.

البته اقای حداد مواضع خوبی گرفتند و علیرغم اینکه بیان کردند مشکل هسته ای ربطی به موضوع هسته ای ندارد نمی دانم چرا اصرار داشت که رویه باید تغییر کند و این تغییر در چه جهتی باشد.

 

اصفهان

 

اصفهان

سونامی دکتر جلیلی در اصفهان


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 92/3/18:: 5:56 عصر     |     () نظر

   1   2   3      >
درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها