سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بدون توفیق بهره نمی دهد . [امام علی علیه السلام]

 

این هفته برنامه هفت انصافا خوب بود جز معدود برنامه هایی بود که دران موضوعات خوبی مطرح شد و عیار گروها و جریانات فکریشان به عیان امد.

1-درس اخلاق جیرانی ما را دچار هنگشدگی کرد اینکه همچین معلم اخلاقی هم در رسانه ما پیدا می شود من پیشنهاد می کنم به اقای ضرغامی نه دارابی! یک جلسه اخلاق برای کارکنان سازمان بذارند تا جیرانی هم خدماتش را به فرهنگ ملت به درجه اعلا برسانند.اخه یکی نیست بگه اقای جیرانی تو حرفهای روشنفکرانه خودت را بزن اخلاق را چه به انتلکتیو!!!

2-من به شمقدری و دارو دستش کاری ندارم چون قطعا مسیری را دارد می رود که نهایتش جز پشیمانی و خسران نیست ولی جیرانی می گوید به انتقادات ما به ایرادات ما جواب ندهید چرا چون ما سن مان بیشتر است چون ما حقمان بیشتر است چون قدرتمان بیشتر است ،پول داریم رسانه داریم ضرغامی داریم دارابی با ماست مشایی با ماست جوانفکر با ماست سران فتنه با ما هستند انور اب با ماست اصلا همه با ما هستند پس شما برید بمیرید.

3-جناب عرب پور هم توی این سه هفته حرفهای جالبی زد حق و الانصاف نشان داد با مطالعه می گوید که همین هم ارزش دارد اصلا شاید کسی فکر نمی کرد بازیگر جماعت این مملکت چیزی بارش باش که این حرفها رو بخواد خودش بفهم و بیان کنه بازم امیدوار شدیم.اما خودمنیم جناب مختار به قالیباف هم حالی دادا معلوم میشه ان جمع فرماندهان که برنامه اول اشاره کرد همین طیفند ولی اگر برنامه یامین پور بود و فرصت می دادند فقط همین قضیه تونل توحید را باز می کردند مشخص می شد مدیر خوب یعنی چه اصلا چه فرقی بین مدیریت قالیباف و کرباسجی وجود دارد حوزه فرهنگی هنری شهرداری چه می کند . خانم شهردار تهران چه کاره است و قس علی هذا...مدیریت خوب؟!!!!!!!!

4-اما جدی ترین بخش برنامه نقد فیلم جرم بود جرمی که فقط بخاطر سازندش ارزش پیدا کرد و تا قبل این برنامه هم بسیار در همین برنامه تبلیغ شد خود کیمیایی نیامد چون اسطوره است و خدایگان سینمای ماست خدایگان را چه به پاسخگویی به زیردستان و نان خوران فرهنگی. ولی از خدایگان کسی دفاع کرد که وسیله شکستش شد علی معلم پر مدعا در برنامه اسطوره را شکست هرچه ابتدای برنامه گفت با دو سه جمله ساده پس گرفت.ابتدا گفت فیلم ساسی هست بعد گفت نیست گفت سرشار از مودت و رفاقت است بعد گفت لات بازیست گفت اولین فیلم خانواده است بعد انکار کردگفت قیصر جنبه اجتماعی داشت بعد گفت نه، فردی بود معلم گفت فیلم قبول دارم که منطق ندارد باز ابتدا گفت فیلم برای امروز ما هم هست بعد گفت نه برای امروز نیست چرا که کیمیایی عوض نشده همان کیمیایی قیصر است همان گوزن است قطعا اگر برنامه فقط یک ربع دیگر ادامه پیدا می کرد معلم منکر کل فیلم و سازنده اش می شد

این همه منطق مدعیان روشنفکری مدعیان گفتگویا بقول خودشان همان دیالوگ مدعیان پلورالیسم ... بود هر جا کم می اورند شروع بع هوچی گری می کنند و معلم این کار را کرد سعی کرد تا می تواند حرف بزند چه بی ربط چه با ربط که برنامه تمام شود به دهنمکی حمله کند یا پیامک عرب پور.

اه خدا!،چه خدمتی که ضرغامی به روشنفکران تو خالی  جامعه نمی کند رسانه انقلاب اسلامی که باید دانشگاه انقلاب باشد در اختیاری قلیلی پرمدعا و نان به نرخ روز خور مثلا منورالفکر هست رسانه ای که مال پابرهنگان و مستضعفان هست به سرمایه داران و اگر نگویم منکرین اسلام و انقلاب می گویم انجمن حجتیه ای واگذار شده تا لحظه به لحظه تفاله های فکری دیگران را انهم مربوط به چند دهه قبل برای ملت نوشخوار کنند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/3/22:: 11:7 صبح     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها