سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انصاف، دوستی را پایدار می کند . [امام علی علیه السلام]

انتخابات تمام شد و روحانی با سیاستی ماکیاولیستی رای مردم را در سبد خود ریخت در این پیروزی عوامل زیادی نقش داشتند کهمهمترین انرا باید در نقش ویژه و سفارش شده ولایتی در تخریب دکتر جلیلی و نقش رضایی در لجن پراکنی و سیاهنمایی افراطی از وضع موجود در ان برجسته دید و مهمتر از همه همت احمدی نژاد در انتقام از اصولگرایی چرا که خود بارها اعلام کرده بود که نماینده اصولگراها نیست و اصولگراهای مدعی هم از طرفی در این 8 سال انقدر بهانه تراشی کردند که اخر قدرت را باز به هاشمی برگرداندنداین نه اصولگراها بلکه محافظه کارها خیلی خوشحالند چون فردی سکاندار امور شد که از رفقای دیرینه انها بوده و سفره خوبی برای اشرافیت اقایان باز فراهم می کند.به احتمال زیاد در این دولت محافظه کاران اصولگرا نما چند پست وزارت خارجی هم داشته باشند تا به ظن اربابشان اکبر راس فتنه دولت وحدت ملی یا یه گفته روحانی درلت فراجناحی شکل بگیرد و همه را ردر کوتاهی ها و ریخته پاشها سهیم کند که دیگر اعتراضی نداشته باشند.

دولت جدید راحت از مجلس رای اعتماد می گیرد.فقط بچه های حزب الله می مانند که باید مدتها طرد شوند و در این مدت برای استحاله و یا از بین بردن توان انها اماج حملات قرار گیرند پس باید حسابی برای دفاع همه جانبه اماده شد که اینبار تیرها زهراگینتر است.

ولی خودمانیم جبهه پایداری هم خیلی کوتاهی کرد و عملا هیچ کاری برای پیروزی جبهه مقاومت نکرد فقط ادعا ادعا ادعا. از این به بعد باید طوری برنامه ریزی شود که حضور فعالی داشته باشیم.و کارها را برای خدا انجام دهیم.

ولی اولین کنفرانس مطبوعاتی روحانی چهره محافظه کاری او را نمایان کرد.انگاردر ذاتش بود.یک محافظه کار به تمام  معنا.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 92/3/27:: 5:40 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها