سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی تا آن که جز تو را دوست نداشتند ...آن که تو را از دست داد، چه به دست آورد ؟ و آن که تو را یافت، چه از دست داد ؟ آن که جز تو را به عنوان عوض پذیرفت، زیان کرد . [امام حسین علیه السلام ـ در دعایش ـ]

 رئیس مجلس در همایش فرهنگ یاران ترافیک! در صحبتهاش تقریبا همه  گروههای سیاسی را مورد التفات ویژه خود قرار داد از دوم خردادی ها گرفته تا حتی علامه مصباح و تا این روزها که مد شده همه ی مدعیان سیاست باید یه چنگی به صورت جبهه پایداری انقلاب اسلامی بزنند. اما نکاتی به ذهنم امد وقتی خبر را خواندم که انها را مرور می کنم.

لاریجانی از مردمسالاری صحبت کرد و اینکه «چطور افرادی که مردم سالاری دینی را خوب می دانند احزاب را تخریب میکنند»این افراد که بر کسی پوشیده نیست طیف علامه مصباح هستند که در اخرین این بحثها باز جبهه پایداری را از تشکیل حزب برحزر داشتند و درست هم هست چرا که حزب انگیزه و کارویژه ای جز کسب قدرت ندارد که برای ان هم به هر وسیله ای متوسل می شود و این استثنا پذیر هم نیست حتی حزبی مثل جمهوری اسلامی این کار را کرد و از بنی صدر حمایت کرد که حداقل سوابقش برای اعضای حزب مشخص بود.

 باز گفته «در صورت نبود احزاب و گروهها مردم چطور باید برنامه و تفکر گروهها را بدانند  و چطور راجع به مسائل مختلف برنامه ریزی کنند» خوب،جوابش مشخص مثل 3 تیر 84 مردم چطور انتخاب کردند و در مقابل حزب همین لاریجانی وایسادند و یا در جنگ احزاب 88 مقتومت کردند و بهترین انتخاب همان سال را کردند. در ادامه گفته «در صورت نبود احزاب افراد با شعار و فریب و ناکارامدی روی کار می ایند و.. و تنها کشور را دچار مشکل می کنند»پرواضح است که قصد لاریجانی شماتت مردم است که بجای انتخاب حزب حامی لاریجانی در سال 84 مردم احمدی نژاد را انتخاب کردند و امروز کشور دچار مشکل و ناکارامدی شده مثلا.کدام ناکارامدی مگر نیروگاه اتمی راه نیفتاده مگر فضایی نشدیم مگر رشد علمی ایران 11 برابر دنیا نشده مگر پوز استکبار را به خاک نمالاندیم کگر انقلاب به ریل خودش بر نگشته مگر هدفمند کردن یارانه ها اغاز نشده مگر اصل 44 ابلاغ نشده و مگرهای.... کارامدی دیگر چیست قطعا هنوز مشکلاتی وجود دارد ولی کسی هم قرار نبود معجزه کند و مردم هم انتظار معجزه نداشتند و هر چی است مردم امروز راضی تر هستند.

اما طنز صحبتها اینجاست که لاریجانی دوم خردادی ها را شماتت می کند که شما که هاشمی را عالیجناب سرخ پوش نامیدید چرا امروز حامیش هستید و سنگ او را به سینه می زنید.سنگ پا قزوین دیگه، لاریجانی مثل اینکه یادش رفته امروز اصلاح طلبها در مجلس سینه چاک او هستند و برای حفظ کرسی با او و درارو دسته اش بده بستانها دارد همان اصلاح طلبهایی که بعد پخش فیلم کنفرانس برلین با خفت و خاری او را از جلسه هیات دولت بیرون کردند امروز ولی با هم فالوده می خورند.

و اما جبهه پایداری هم بی نصیب نماند  و با عبارت کسانی که «انظیات اخلاقی درستی ندارند» و «چنان از مقدسات صحبت می کنند که ادم  فکر می کند انها تازه نازل شده اند» اصلا بحث نزول تازه نیست فقط تاکید بر اصولگرایی است اگر لاریجانی به ان معتقد است بهر حال لاریجانی باید قبول کند که مردود انتخابات 88 شده و شایستگی رهبریت جریان انقلابی را ندارد و بی انظباتی اخلاقی از ان خود اوست که فردای خطبه های اقا دوباره بر شیپور تردید و تحریک نواخت.و از طرفی لاریجانی مشخص کند که حبهه ایستادگی هم تازه نزول کرده و انظباطمند است یا نه؟  

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/7/19:: 4:19 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها