سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ متکبّری، دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام]

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";} .MsoChpDefault {} .MsoPapDefault { margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt;} div.Section1 {page:Section1;} -->

دور چهارم سفرهای استانی با وقفه ای طولانی بالاخره باز هم کلید خورد که باید خدا را شکر کرد بهرحال این سفرها از طرفی وعده دولت بود و از طرف دیگر ارتباط راس حرم اجرائی حکومت با قاعده و زیرینترین بخشهای جامعه و مردمانش فراهم می کرد خوب همین هم برکات عظیمی از سال 84 به بعد داشت که بر کسی پوشیده نیست و لازم است از تلاش مستمر شخص احمدی نژاد تشکر کرد که الحق پای کار خوب ماند. هرچند شاید ایرادهایی هم داشت ولی کار انجام شد و فواید ان بسیار بیشتر بود.دور چهارم با سفر به اردبیل شروع شد و اینبار باز مثل دور اول شخص ریس جمهور به همه شهرها سر می زند و با مردمان انجا رودر رو می شود ولی این سفرها نکاتی هم داشت که به ذهن بنده رسیده و انها را لیست می کنم.

اول،خوب خیلی ها فکر می کردند استقبال مردمی بعلت 11 روز خانه نشینی نامشخص! احمدی نژاد و جریان انحرافی خیلی کم می شود و لی با این حال اگر چه حضور استقبال کنندگان نزول داشت و کاملا هم چشمگیر بود ولی با این حال مردم زیادی امده بودند که شاید برای برخی ها دور از ذهن بود .

دوم اینکه در حوزه رسانه ای سازمان ضرغامی خیلی ضعیف خبرها را پوشش داد یا خیلی مختصر خبر اردبیل را می رفت و یا اینکه بعنوان خبر دست سوم و چهارم انرا به روی انتن می فرستاد شایدم مدیران رسانه از این استقبال غافلگیر شدند و یک جورایی دلگیر! که چرا هنوز مردم پای رئیس جمهور پافشاری میکنند و شاید هم با توجه به فضای ناسالم اختلاس ترسیدند با پخش زنده حرفهای احمدی نژاد فضای سیاسی تندتر شود و بر التهاب بیفزاید.

سوم هم موضع گیری تا حدودی سیاستمدارانه خود احمدی نژاد بود دیگر ان حملات قبل سال 88 را ندیدیم با وجودی که اعلام کرد قوه قضائیه پیگیری کند و هر که در این جریان نقش داشت از دولتی و مجلسی و قضائی و روحانی و..ولی باز دولتی ها را جدا کرد و انها را مصونیت داد که این تناقص است بهر حال نامه مشایی وجدد دارد و خو سایت دولت هم اصل انرا تایید کرد.  

انشاالله با دستور جدید رئیس قوه قضائیه هر چه زودتر معماهای این پرونده باز شود و حق مردم به بیت المال برگردانده شود و هر شخصیت حقیقی و حقوقی در این پرونده نقش دارد مجازات و اعلام شود و شاهد این نباشیم که فلانی اجازه نمی دهد از این صحبتها.   


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/6/24:: 3:31 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها