سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چنگ در پیمانهاى کسانى در آرید که چشم وفا از ایشان دارید . [نهج البلاغه]

 بی خیال انقلاب صنعتی فرانسه،امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که دور ایران اسلامی آغاز شده دوری که 30 سال پیش کلید ان زده شد ولی مشرکین سعی کردند نور انرا خاموش کنند ولی خدا نگذاشت. امروز با بیداری اسلامی دیگر کسی قادر به خاک مالیدن بر روی خورشید نیست.کپی های انقلاب اسلامی ایران در دنیا دارد تکثیر می شود و تکثیر و تکثیرو ... امروز شعارهای ایران همه جا بلند و با عزت گفته می شود حتی اگر امریکا و اجانبش انجا باشند و ابرو درهم کشند این روزها دیگر همه می بینند که سفارتهای اسرائیل و امریکا دیگر امن نیستند مثل تسخیر لانه جاسوسی در ایران اینبار لانه جاسوسی در مصر در لیبی اشغال می شود امروز شعار نه شرقی و نه غربی در همه جا طنین انداز است امروز شعار اسلام خواهی در همه جا بلند است.امروز مصریان با اعتماد به نفس عجیبی خواهان حکومتی تماما اسلامی هستند امروز رهبر انقلابیون لیبی صریحا گفت که شرع مقدس اسلام پایه قانون و حکومت لیبی اینده است امروزی که فرماندهان مسلمان عضو شورای انتقالی هنوز سرگرم جنگ با قذافی-دستیار کوچک شیطان بزرگ- هستند که اگر برگردند حتما پایه های اسلام خواهی تقویت می شود. عنقریب باید منتظر تسخیر سفارت اسرائیل در اردن هم بود که اگر هم اتفاق نیفتد پادشاه صهیونیستی اردن حساب خود را کشیده و در موضع ضعف قرار گرفته امروز.

خدا را شکر باید گفت که امروز زنده ایم و تحقق وعده نصرتش را به عینه می بینیم دیگر نیاز نیست در کتابها انرا جستجو کنیم که مسلمانان مدینه استقامت کردند« الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» و خداوند درهای کسری و قیصر را به رویشان باز گرد با این حساب تازه اول کار است«من ینصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم».با این صبر بی نظیر مومنین ایرانی حتما دروازه های غرب در اروپا و امریکا خیلی خیلی زود به روی مومنین باز می شود.انشاالله.و پرچم های اسلام را یر فراز کاخهای مستکبران از لندن تا الیزه تا کرملین تا کاخ سفید و تا توکیو و پکن خواهیم افراشت.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/6/22:: 6:2 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها