سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تجربه ها دانشی تازه است . [امام علی علیه السلام]

سریال نابرده رنج بالاخره تمام شد سوای اینکه مدتی رسم شده که نحوه پرداخت به جنگ در رسانه ملی! مضحکه ای صرفا برای خنداند مخاطبان شده و نمونه قبلی ان هم در سریال در چشم باد دیده شد که جنگهای ابتدایی فیلم و حتی میانی بسیار زیبا به نمایش درامده بود ولی تصاویر فتح خرمشهر به قدری ضعیف و مسخره بود که انگار این قسمت را شخص دیگری سوای مابقی قبلی فیلم نوشته و کارگردانی کرده است.

سریال نابرده رنج پایان فاجعه باری داشت فیلم در حالتی تمام می شود که همه افار فیلم کشته می شوند و یا می میرند و فقط بچه زرنگ تهران می ماند و خواهر اسد،که اخر هم معلوم نمی شود اینها که ازدواج نکرده اند چطور روابط دو نفره 25 ساله خود را حفظ کرده اند بدون اینکه هر کدام خانواده ای داشته باشند در صورتی که نامحرمند باهم در ارتباط هم هستند و محرم اسرار هم می باشند.ولی اینها همه به کنار،دیالوگ پایانی فیلم را توجه کنید که در شرایط بسیار سرخوردگی از اوضاع زمانه دو بازیگر باقی مانده تکرار می کنند و فیلم پایان می یابد.اول عماد می گوید«ادم باید تو زمانه خودش زندگی کنه» و بعد خواهر اسد جواب می دهد که«نمی شه چیزی را عوض کرد».

عماد می گوید ما مال دهه 60 با هنجارها و ارزشهای خودمان هستیم که باید تمام می شدیم ولی باقی ماندیم ودیگر نمی توانیم با ان ارمانها با مردمان امروزه در تعامل و زندگی باشیم این حرفها یعنی اینکه دوره شهادت و ایثار و فدراکاری و اسلام و انقلاب و ارزشهای مربوط به این کلید واژه ها گذشته است و امروز دوره ای جدید و سوای ان است و بازماندگان ان دوره هم چیزی از این چیزها نمی فهمند و لذا یا باید بمیرند یا دهه 60 خود را فراموش کنند و امروزی شوند و امروزی فکر کنند و عمل.

و در انتها تیر خلاص را هم در سایه حمایتهای ضرغامی و دارو دسته اش، مرضیه به تمام فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی می زند که زیاد زور نزنید شماها نمی توانید دیگر ارزشهای دهه 60 را که تبلوری از ارمانهای انقلاب اسلامی بود زنده کنید. بر کسی پوشیده نیست که بعد انقلاب تنها منبع فرهنگی انقلاب مربوط به دوران جنگ و دفاع مقدس است که هنجارهای الهی را وارد زندگی روزانه مردم ایران و تمامی ازادی خواهان دنیا کرد و امروز هم همه همت دلسوزان انقلاب احیای این ارزشهای فرهنگی است که رسانه ملی ضرغامی این کار را عبث و بیهوده می خواند که دیگر دوران جدیدی امده و این جدیدی ها رانمی شود عوض کرد پس تلاش نکنید.وسلام.

حال شما بگویید این خریت است یا خیانت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/5/5:: 12:27 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها