سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را بگیرید؛ حتی از مشرکان . [امام علی علیه السلام]

این روزها به شدت تکاپوی ترکها را در غائله سوریه می توانیم رصد کنیم.از انجا که سوریه یا همان شام یکی از اصلی ترین نقاط سرنوشت ساز در ماه های نزدیک به ظهور است لذا حرکات کشور ترکها را می توان بر اساس سوریه در اخرالزمان دنبال کرد.اینها را در نظر داشته باشید:

شبکه پرس تی وی گزارش داد که رسانه های ترکیه مردم سوریه را به شدت به خروج از کشور و تجمع در کمپ های اوارگان در مرزهای ترکیه دعوت و تشویق می کنند.

تا دو روز پیش تعداد اوارگان سوری در مرزهای ترکیه به 11 هزار نفر رسیده که این تعداد در حال افزایش است.

رویس جمهور ترکیه بعد از راهپیمایی میلیونی مردم در حمایت از بشار اسد در شهرهای مختلف سوریه خطاب به بشار اسد گفت: بشار اسد باید درباره اصلاحاتی که وعده آنها را داده شفاف عمل کند و سوریه را به نظام چند حزبی تبدیل کند

ترکیه به حدود 300 نفر از مخالفین سوریه اجازه داده که نشستی برای بررسی وضعیت اینده سوریه در کشور ترکیه داشته باشند.(لازم است متذکر شوم که عمده ترین و منسجم ترین مخالفان رژیم بشار اسد در سوریه گروه اخوان المسلمین است که از لحاظ ایدئولوژیک با دولت حاکم ترکیه هم فکر می باشند).

طبق تحلیل غالب کارشناسان برنامه استکبار در مورد سوریه این است که یکی از استانها شمالی و هم مرز با سوریه از سلطه حاکمیت سوریه خارج شده و به مقری نظامی برای مخالفان دولت بشار اسد تبدیل شود همانطور که در بنغازی لیبی صورت گرفت.

اما روایات:

شهید محمد صادق صدر در این باره می کوید«دمشق-شام- در ان زمان میدان جنگهای داخلی و تنازعات مسلحانه میان گروههای سه گانه(ابقع،اصهب و سفیانی)خواهد شد و هر سه از صراط مسقیم حق منحرف گشته اند.

در کتاب الغیبه نعمانی،ص187 و بحار،ج52،ص228 به نقل از امام باقر (ع) اورده:

...و منادی از اسمان ندا می دهد و صدایی از ناحیه دمشق حکایت از پیروزی می کند قریه ای د رشام و بنام جابیه محو و ناپدید می شود بخشی از سمت راست مسجد دمشق فرو می ریزد و شورشیان مرتد از منطقه ترکها خروج می کنند و فتنه شام هم به دنبال ان می اید.سر و کله برادران ترک هم پیدا شده...(متن عربی:و مارقه تمرق من ناحیه الترک )...جابر!در ان سال درگیری های زیادی در مغرب زمین رخ خواهد داد(متن عربی:فتلک السنه یا جابر!فیها اختلاف کثیر فی کل ارض من ناحیه المغرب)...

با این وضعیت ایا می توان گفت که کمپ اوارگان سوری همان مکانی است که شورشیان مرتد از انجا خروج می کنند و فتنه شام را بهمراه می اورند و ایضا این مرتدها هم سوری هستند چرا که بر علیه رژیم حاکم سوریه شورش می کنند نه حکومت دیگری!ایا این تکاپوی حاکمان ترک در حمایت از این اوارگان یا شاید همان شورشیان تداعی گر پیدا شدن سر و کله ترکها نیست؟؟؟؟و ایا این درگیری ها ی مغرب زمین که اشاره شده همین اعتراضات در یونان و اسپانیا و پرتغال و فرانسه و ...می باشد.

یکی دیگر از دخالتهای ترکها مربوط به معرکه ای(جنگی) بنام قرقیسسا می شود که در یکی از شهرهای مرزی سوریه با ترکیه بنام دیر الزور رخ می دهد و جالب است که هم اکنون سه شهر مرزی درعا و حمص و دیرالزور نقطه کانونی اشوبهای سوریه می باشند.

بنابراین ایا ترکیه دارد نقش اخرالزمانی خود را که به امر مقدس ظهور می انجامد ایفا می کند؟؟!!!!.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 90/4/1:: 5:11 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها