سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمتی نیست جز به همراه عصمت . [امام علی علیه السلام]

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد شدید از ردصلاحیت سید حسن خمینی و با بیان این‌که «هر آن‌چه که داریم از امام داریم» گفت: همه باید به امام(ره) و بیت ایشان خود را بدهکار حساب کنیم، بدهکارها هدیه‌ خوبی در مقدمه انتخابات به بیت امام ندادند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و ورود امام به کشور در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، اظهار کرد: صلاحیت شخصیتی که اشبه به جدش امام خمینی است را قبول نمی‌کنند؛ شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید؟ چه کسی به شما اجازه داده است که قضاوت کنید؟ چه کسی به شما تریبون داد؟ صداوسیما برای شما باشد؛ اگر امام و نهضت و اراده عمومی مردم نبود هیچ‌کدام از این‌ها نیز نبودند.

وی اظهار کرد: هدیه بدی به بیت امام و در زمانی که همه باید به هم تبریک بگوییم به این بیت دادید.

اینها صحبتهای اکبر رفسنجانی در امروز بوده است اینها نشان می دهد هاشمی برنامه ویژه ای روی حسن خمینی باز کرده است که اینگونه بی محاوا دارد به ساختارهای قانونی می تازد اولا که این خاندان عادت کرده اند هرجا حرفشان مورد قبول واقع نشد جر می زنند و با گریه و زاری مثال بچگان به همه بد و بیراه می گویند دوم اکبر هم هرچه دارد از امام و انقلاب دارد از امام دارد که امروز عمامه اش را در خیابان دسترشته نمی کنند از انقلاب دارد که امروز لقب رئس مجمع تشخیص را یدک می کشد از انقلاب و مردم دارد که صاحب ثروت بی کران شده است و همه ایران را تیول خود می داند از لطف مردم و رهبری دارد اگر چه بعد از فتنه گری 88 همچنان تریبون در دست دارد و اینگونه همه را متهم می کند 

پرسیده است صلاحیت تان را از کجا اورده اید؟؟؟؟ اکبر صلاحیتش را از کجا اوره است که اینونه دیگران را نهیب می زند اگر بلحاظ قانونی و تنفس در حکومت اسلامی نبود اکنون ایا اکبر هم جایگاهی داشت در سن فرتوتی اینگونه جاه طلبی نماید.همین امیدی را که می گویید ایجاد شده خودتان نازل کردید یا از مجرای قانون و شوراینگهبان ایجاد شده؟گفته اشبه به امام را رد کردند اصلا مگر خود امام سید حسین را بعد قضایای مشهد خانه نشین نکرد و مگر نگفت دست بسته به تهران بیاورند مگر بیقانونی سید حسین با سید حسن فرقی دارد مگر هردو اشبه به امام نبودند که اینگونه حرف می زنید.

گفته چه کسی به شما اجازه قانون داده ؟قانون اقا! اصلا چه کسی به اکبر حق قضاوت داده که هرجا برخلاف میلش بود طغیان می کند؟ثروت زور خدم و حشم!!!!!

اگر امام و نهضت و اراده عمومی نبود امروز هم اکبر رفسنجانی نبود که اینگونه گلو کلفت کند نکند فکر می کند اگر انقلاب نبود خودش  قرار بود اخوند درباری شود و به نام نشانی در تاریخ برسد!!!!!

واقعا هدیه بدی رفسنجانی به امام در زمانی که همه تبریک می گویند داده است و با ایجاد تفرقه و پاشیدن بذر دشمنی در جامعه دارد اقلاب و ایران اسلامی را به مانند 88 به گرداب فتنه ای دیگر می برد اگر قرار باشد کسی روزی بخاطر سوء استفاده از انقلاب و نام انقلابی گری محاکمه شد بر اساس خاطرات اکبر اول خودش است و بعد خانواده و بعد اعیان انصار زالو صفتی که هرچه می خورند سید نمی شوند.

بر کسی پوشیده نیست که اکبر به در می گوید دیوار بشنود به شورای نگهبان حمله می کند تا رهبر معظم را تخطئه کند این واضح است ولی انشاالله با بصیرت مردم روسیاه شود هرانکه نتواند عزت ولی فقیه را ببیند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/11/12:: 7:30 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها