سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] هیچ کارى با تقوى اندک نیست و چگونه اندک بود آنچه پذیرفتنى است . [نهج البلاغه]

در چند روز گذشته دو انفجار تروریستی در بیروت و پاریس اتفاق افتاد و متاسفانه در این جنایت انسانهای بی گناهی به خاک و خون کشیده شدند تا بلکه شیاطین تشنه خون انسان اندکی سیراب از خون شوند. قطعا این اقدام محکوم است و فرقی نمیکند که این وقایع در لبنان باشد یا افغانستان و افریقا یا اروپا و فرانسه! اما موضع ما چگونه است.

در تمدن نژاد پرست غربی فقط انسانهای غربی هستند که واجد احترام و حق انسانی هستند و دیگران اگر هم به کلی نابود شوند اشکالی ندارد و به حقوق بشر خدشه ای وارد نمی شود که نمونه این نوع رفتار را در دو انفجار بیروت و پاریس دیدیم در انفجار اول تقریبا سکوت بود تماشای جنایت و شاید لذت از ان و در پاریس هیاهو و پیامهای تسلیت به وفور و ابراز همدردی الا ماشاءالله!!!!!!!

جالب این که این نوع رفنار در غربگرایان ایرانی هم رسوخ کرده است و مانند خود غربیان می اندیشند و موضع می گیرند در لبنان انسانها را می کشند و دولتمردان ما نظاره گرند در پاریس می کشند پیام تسلیت و همدردی صادر می کنند بعد که ابرو ریزی می شود برای اتفاقات دو روز قبلتر بیروت نیر پیام تسلیت می دهند تا از خجالت مردم ایران درایند.براستی ایا مردم پاریس برترند و لبنانی ها پست تر؟اروپایی ها و امریکایی ها انسانند و و مابقی انسان نما و فاقد حقوق انسانی؟چرا اینقدر شیفته غربیم و انسان غربی که برای تقرب به ان همه کار انجام می دهیم؟ مگر همین هیولای داعش را غربیان بوجود نیاوردند مگر پول و سلاح و حمایت مالی و سیاسی و اقتصادی و جنگی نکردند تا این فرزند نامشروع بزرگ شود و الان هم با اجازه خود غربیان اقدام به کشتار نماید؟

عاقبت غربگرایان را به راحتی می توان در جلوی چشمان خود تصور کنیم صدام و قذافی و مبارک محمدرضای پهلوی و...این اقایان هم تاریخ مصرفشان بگذرد مثل دستمالی گوشه سطلند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/8/24:: 6:49 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها