سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون از کارى ترسى بدان درشو ، که خود را سخت پاییدن دشوارتر تا در نشدن در کار و ترسیدن . [نهج البلاغه]

امانو دو روز در ایران ماند و بعد از برگشتش گفت:همین الان شورای حکام را در جریان سفر آخر هفته‌ام به ایران قرار دادم.  من به شورای حکام گفتم که پیشرفت چشم‌گیری در زمینه اجرای نقشه راه، حاصل شده است. من همچنین در مورد دیدارم از بخشی خاص در سایت پارچین، که بارها گفته‌ام برای شفاف‌سازی موضوعات مرتبط با ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران، از اهمیت بالایی برخودار است، گزارش دادم.

امانو رسما اعلام کرد شخصا از پارچین دیدن کرده است قبلا کمالوندی گفته بود نمونه برداری از پارچین توسط ایرانیان انجام شده است ولی امانو گفت این کار تحت نظارت بازرسان اژانس بوده است  و دیدار وی برخلاف گفته سخنگوی سازمان انرژی اتمی تشریفاتی نبوده است.

راحت خطوط قرمز را نقض می کنند و بعد برای ان نیز دروغ می تراشند تا توجیه کنند.اصلا اگر هم دیدار امانو تشریفاتی هم باشد غیر این است مه در منطقه نظامی حضور پیدا  کرده است ایا فرمانده ان منطقه مجاز بود فرمان فرمانده کل قوا را نقض کند؟ 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/6/30:: 5:27 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها