سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، دوست دارد که بنده اش درباره گناه بزرگ از او [بخشش] بخواهد، و بنده ای را که گناه کوچک راسبُک شمارد، دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]

عراقچی دیروز در کمیسیون بررسی برجام در مجلس بعد از اینکه رهبر بزرگوار انقلاب در جمع خبرگان گفت خارج کردن مجلس در بررسی برجام مصلحت نیست اعلام کرد که رسیدگی برجام در مجلس به مصلحت نیست.

اصلا عراقچی چکاره است که مصلحت نظام را مشخص می کند این اقا فقط یک مذاکره کننده بود که باید در چارچوب خطوط وضع شده مذاکره می کرد که هرچه بود تمام شد و الان دیگر وظیفه ای ندارد واینکه حالا می اید رسما ساز مخالفت می زند اصلا خوشایند نمی باشد مصلحت کشور را رهبر نظام که علاوه بر اینکه نفر اول کشور است بلکه مجتهد جامع الشرایط و ولی فقیه مسلمین می باشد و بالاتر که نائب امام زمان است حالا چه جای مخالفت است اگر تا قبل  صحبتهای اقا حرفهایی بود اشکالی نداشت هرکس به استنادی حرف خود را می زد ولی اگر قرار است رهبر فصل الخطاب باشد پس اسن مخالفت برای چیست و چه هدفی را دنبال می کند مگر چه در سر دارید که پرده حیا پاره کردید و به مخالفت که نه مقابله برخواسته اید این همه شعار مقام معظم رهبری داده اید ولی رفوزه شده اید رفوزه!!!!رفوزه اطاعت پذیری ،رفوزه ولایت پذیری!!!

رفوزه شدن شاخ و دم ندارد در تاریخ هم بسیار بودند ولی هیچ نام نیکی از انها برده نمی شود خوارجهم زمانی در رکاب امام برحق بودند ولی خود را برتر دیدند و به هلاکت ابدی رسیدند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/6/16:: 7:5 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها