سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را گرامی بدارد، او را به دوستیِ خود مشغول می سازد . [.امام علی علیه السلام]

دوران احساسات کافی است. در هر انقلابی احساسات فراوان است اما از انقلاب ما 37 سال گذشته، باید واقعیت‌ها را تبیین و بیان کنیم و جامعه ما باید بداند واقعیت‌های دنیا چیست؟ هم‌چنین باید تعامل با دنیا، با خودش و با دیگران را هم بداند.

اینها سخنان روحانی در جمع دانشگاهیان روز سه شنبه مورخه 16/4/94 بود اما امروز که روز قدس بود و از شعارهای بزرگ اول انقلاب بود مردم با حضوری بیشتری به صحنه امدند هوا خیلی گرم بود ولی باز مردم امدند تا شعار دهند روحانی هم در بین جمعیت بود تا این شعار 37 ساله انقلاب را بدهد من فکر می کنم دوران شعار تمام نشده است اصلا شعار تمامی ندارد اگر در راستای فطرت الهی باشد اگر در راستای ارزشهای اسلامی باشد مردم جواب روحانی را محکم دادند این اقایان هستند که دلشان هوای زندگی دیگری کرده و از مسیر خسته  شده اند چون نمی خواهند و نمی توانند ادامه دهند سعی می کنند دیگران را مانند خود خسته نشان دهند.

شعار:کی خسته است ،دشمن

راستی کری ایران را تهدید کرد که از مذاکرات خارج می شود اگر ایران به خواسته غربیها تن ندهد.ولی هرچه منتظر ماندم کسی جوابش را نداد!

ای بشر خوش خیال کی رعیت می تواند به ارباب و کدخدا جواب دهد رعیت فقط می تواند رعیت را ملامت کند ولاغیر.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/4/19:: 5:25 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها