سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روایت گر حدیث ما که بدان دلهای شیعیان ما را استوار می دارد، از هزارعابد برتر است . [امام صادق علیه السلام]

مصاحبه این روزهای مسئولان مذاکره کننده ایرانی دقیقا در راستای تایید تدریجی فکت شیت امریکاست همان که تا دو هفته قبل بکل تکذیبش می کردند و حاضر نبودند انرا بپذیرند اما این روزها وضعیت طور دیگری است بنظرم توافق همان است که امریکا اعلام کرده و ایران نیز انرا پذیرفته فقط جرات نکردند انرا رسمی اعلام کنند و یا ترسیدند و یا دارند مدیریت شده انرا اعلام می کنند تا حساسیتها و واکنشها را به حداقل برسانند عدم حضور صالحی نیر در ادامه مذاکرات به معنی ان است که تعهدات ایران در مورد فعالیت هسته ای به اتمام رسیده و همان کاریکاتئری که اعلام شده است برای ایران باقی می ماند و این روزها مذاکره کنندگان دارند سعی می کنند تغییرات جزئی در توافق اعمال و انرا نهایی کنند به ظن خود.

یکی از بحثهای اساسی در مورد فکت امریکایی و بیانیه لوزان مربوط به مراکز نظامی بود که با واکنشهای شدید داخلی مواجه شد و ابتدا اقایان انکار کردند ولی عراقچی دیشب انرا تایید کرد و بر گفته های قبلی خود خط بطلان کشید و در دروغگویی و دورویی به درجات بالا رسیدند دیشب رسما اعلام کردند «برای مراکز هسته‌ای بازرسی‌های خاصی پیش‌بینی شده است. برای مراکز غیر از هسته‌ای اگر آژانس درخواست بازرسی داشته باشد، این گونه نیست که بازرسی سریع و آسانی داده شود. باید آژانس دلایل و مدارک خود را ارائه دهد و بگوید که چرا فکر می‌کند در فلان نقطه و دقیقا در کجای آن مرکز اقدامی صورت می‌گیرد و بعد کشور مربوطه می‌تواند نسبت به این خواسته آژانس تحفظ داشته باشد، با آژانس وارد مذاکره خواهد شد و اگر نگرانی آژانس واقعی باشد از طرق دیگر رفع خواهد کرد و اگر به این نتیجه برسد که برای آژانس دسترسی ایجاد کند، این دسترسی مدیریت شده است.اینگونه نیست که سرشان را به زیر انداخته و هر جا را که می‌خواهند ببینند. تحت کنترل شدید و فقط نقطه‌ای که مدنظرشان است، تحت تدابیر ویژه‌ و بدون اینکه به جاهای دیگر دسترسی داشته باشند، این دسترسی صورت می‌گیرد. آژانس مسئول کشف فعالیت‌های اتمی غیرقانونی است»

این چیزی جز پذیرش اولیه بازدید از مراکز نظامی نیست 

امروز باز اقا مخالفت خود را با انجام مذاکرات اعلام کردند و گفتند که مذاکره زیر شبح تحریم بی معنا است حال که مقامات امریکایی تهدید می کنند پس مذاکره برای چیست ؟ 

اصلا از مسئولان انگار کسی حرف اقا را نمی شنود و هی اصرار و اصرار و اصرار که اقا علارغم مخالفت با زمذاکره باز می گوید اقایان بروند مذاکره کنند.....


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/2/16:: 6:26 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها