سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]

این روزها هرکسی در داخل کشور از نتیجه بیانیه لوزان انتقاد می کند با توهین مواجه می شود که شما کاسب تحریم هستید با دشمن هستید و کم فکر و رقیب سیاسی هستید و عربده کش و قداره بند و ...واقعا چیزی برای ایران بر اساس این بیانیه نمی ماند و همه زحمات 10 تا 12 ساله به باد می رود.صحبتهای رئیس سازمان سیا جالب است!

جان برنان، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، «سیا»، ضمن حمایت از تفاهم سیاسی لوزان در مورد برنامه اتمی ایران، برخی از انتقادات علیه آن را «ناشی از تظاهر» نامید و گفت از امتیازهایی که تهران داده، شگفت‌زده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، برنان در نخستین اظهار نظری که در مورد تفاهم لوزان ابراز کرده است، طی سخنانی در 18 فروردین در دانشگاه هاروارد، گفت «باید به شما بگویم، افرادی که می‌گویند این توافق راهی در برابر ایران می‌گشاید تا به بمب (هسته‌ای) برسد، تظاهر می‌کنند؛ از نظر من، اگر آنها واقعیت‌ها را بدانند، متوجه خواهند شد چه چیزی برای [به دست آوردن] یک برنامه [اتمی] لازم است».

او همچنین گفت« برخی از منتقدین (آمریکایی) توافق لوزان معتقدند که کاهش تحریم‎ها باعث می‎شود تا تحرکات منطقه ای ایران افزایش یابد. گرچه این نگرانی درست است اما چارچوبی که در توافق برای اینکار (کاهش تحریم‎ها) لحاظ شده به گونه ای است که ایران نمی‎تواند خارج از خواسته های ما عمل کند. (منوط شدن تعلیق تحریم‎ها به اقدامات ایران)».

خدا بخیر برساند انگار خواسته امریکایی ها حد یقف ندارد و امتیازدهی دکتر ظریف و روحانی!!!!!!!! بخاطر چی؟مثلا برداشتن تحریمها؟بنظر من با ملاک قرار دادن اژانس بعنوان نهاد تایید کننده جهت برداشتن تحریمها و باز بودن بخش pmd هیچ وقت تحریمها برداشته نمی شود.

اصلا فرض کنیم ما تعهدات خودمان را انجام دادیم و به هر دلیلی آژانس نهایتا قبول نکرد تایید کند سیاست است دیگر فرض محال که محال نیست!انوقت فکر نمی کنید با قبول قانونی بودن قطعنامه های شورای امنیت و دادن تعهدات در بیانیه نهایی که قرار است سند بین الملی باشد ما طبق گفته اقایان مذاکره کننده می توانیم به فرایند قبلی یعنی بازگشت به غنی سازی برگردیم ایا اینبار تنبیه بزرگتری علیه ما برقرار نمی کنند در سالهای 82تا84 همین گونه بود ما تعلیق را قبول کردیم و بعد از 2 سال بدعهدی تروئیکای غربی و رفع پلمپها برخلاف خواست انها تحریمهای شدید اغاز شد این مسیر جز خسارت چیزی ندارد.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/1/19:: 12:9 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها