سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما از چیزی که نمی داند، پرسیده شود، از گفتن «نمی دانم»خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]

این روزها همه دارند درباره پیشنهاد هسته ای اوباما صحبت می کنند دوستان ایرانی ما که اعتمادی به ملت ایران ندارند که روراست حرفهای خود را بزنند اما اوباما از تعلیق 10ساله ایران و بازرسیهای گسترده -به حدی که خودش باور ندارد ایرانی ها به ان تن بدهند- و تعلیغ نه لغو برخی تحریمها هسته ای و در صورت تمامی راستی ازمایی ها تازه بعد از 10 سال تصمیم می گیرند که ایران توسعه هسته ای داشته باشد یا نه؟؟؟؟

بنظر منم کلاه گشادتری نسبت به توافق ژنو است که بزرگترین توافق قرن!!!!!!!! توسط بهترین دیپلماتهای دنیا !!!!!!!!!!بقول روحانی صورت گرفت.اولا که قرار است چه نهادی راستی ازمایی را انجام دهد؟ در تحلیل یکی از سایتهای نزدیک به دولت خواندم که دلواپسان نگران نباشند اسرائیل و امریکا راستی ازمایی نمی کنندبلکه یک نهاد رسمی بین المللی مثل سازمان انرژی اتمی مسئول راستی ازمایی است.اما بر کسی پوشیده نیست که حدود 10 سال است اژانس مرتبا درباره ایران بیانیه می دهد که بله ما هیچ نکته انحرافی در بحث هسته ای ایران ندیدیم ولی باز هم صدد درصد اطمینان نمی دهیم.رفتیم بعد 10 سال اژانس باز گفت اطمینان نمی دهیم! انوقت چکار باید کرد اصلا چکاری از دست ما بر می اید روز از نو روزی از نو.چواب این را کی می دهد؟؟؟؟؟؟؟

چه ضمانتی وجود دارد که امریکایی ها دبه نکنند ان موقع نه اوباما است نه یوکیو امانو.انوقت یقه چه کسی را باید گرفت ظریف یا روحانی؟

این عین بلاهت.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 93/12/17:: 4:53 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها