سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند . [امام علی علیه السلام]

دوران احساسات کافی است. در هر انقلابی احساسات فراوان است اما از انقلاب ما 37 سال گذشته، باید واقعیت‌ها را تبیین و بیان کنیم و جامعه ما باید بداند واقعیت‌های دنیا چیست؟ هم‌چنین باید تعامل با دنیا، با خودش و با دیگران را هم بداند.

اینها سخنان روحانی در جمع دانشگاهیان روز سه شنبه مورخه 16/4/94 بود اما امروز که روز قدس بود و از شعارهای بزرگ اول انقلاب بود مردم با حضوری بیشتری به صحنه امدند هوا خیلی گرم بود ولی باز مردم امدند تا شعار دهند روحانی هم در بین جمعیت بود تا این شعار 37 ساله انقلاب را بدهد من فکر می کنم دوران شعار تمام نشده است اصلا شعار تمامی ندارد اگر در راستای فطرت الهی باشد اگر در راستای ارزشهای اسلامی باشد مردم جواب روحانی را محکم دادند این اقایان هستند که دلشان هوای زندگی دیگری کرده و از مسیر خسته  شده اند چون نمی خواهند و نمی توانند ادامه دهند سعی می کنند دیگران را مانند خود خسته نشان دهند.

شعار:کی خسته است ،دشمن

راستی کری ایران را تهدید کرد که از مذاکرات خارج می شود اگر ایران به خواسته غربیها تن ندهد.ولی هرچه منتظر ماندم کسی جوابش را نداد!

ای بشر خوش خیال کی رعیت می تواند به ارباب و کدخدا جواب دهد رعیت فقط می تواند رعیت را ملامت کند ولاغیر.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/4/19:: 5:25 عصر     |     () نظر

از دیروز خبری پخش شده که اقای ظریف در مذاکرات داد زه که «هیچ وقت یک ایرانی را تهدید»نکنید این جملات را به خانم موگرینی گفته حالا چقدر درست یا غلط و با چه غلظت و شدت را نمی دانم بنده که خیلی نمی توانم باور کنم چرا که اگر واقعا تهدید واقعی بوده و اقای ظریف از موضع اقتدار و دفاع از ایران بخروش امده پس چرا نامه عذرخواهی و دلجویی فرستاده است از این نامه دلجویی چیزی جز یک بحث ساده در جریان مذاکرات در نمی اید و این اب و تاب رسانه ای چیزی جز چند لحظه خنده برای کسی ندارد.حالا هشتک راه بندازند یا تشتک.

امریکا بارها در همین مذاکرات ایران را تهدید کرد بارها ملت مارا تحقیر کرد ولی یک اخم از اقای ظریف کسی ندید جمله بماند!


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/4/18:: 5:55 عصر     |     () نظر

حجت الاسلام حمید رسایی : درحالی که مجموعه کتابها، مقالات و فعالیتهای‌سیاسی و مذهبی حسن روحانی با ذکر تاریخ در سایت‌های مرتبط باوی درج شده است، همواره زمان تحصیل او درانگلستان بدون ذکر تاریخ آمده است. در سایتهای رسمی و مرتبط باایشان، ازجمله سایت رسمی ریاست جمهوری، سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام و حتی سایت هواداران حسن روحانی هیچ اطلاعاتی دراین خصوص بدست نخواهید آورد. 
 
می‌توان باجستجوی بیشتر، زمان تحصیل رئیس جمهور روحانی در مقطع کارشناسی ارشد را از سال 1369 تا 1374 ودکترا از سال 1374 تا 1378 قطعی دانست. یعنی آقای روحانی از سال 1369 تا سال 1378 بصورت مداوم با حضور در کلاس دانشگاه گلاسکوی انگلستان مشغول به تحصیل بوده است. 
 
طبعا سوالی در ذهن مردم شکل میگیرد که حسن روحانی از سال 1369 تا سال 1378 و در حالیکه پست‌های بسیار مهمی را در جمهوری اسلامی در اختیار داشته، چگونه به صورت هفتگی در انگلستان و در دانشگاه گلاسکو حاضر شده و موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکترا شده است؟ 
 
اما مسئولیت‌های حسن روحانی در بازه زمانی سال‌های 1369 تا 1378چه بوده: نماینده و نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس از سالهای 1371 تا 1379/ رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی 1371 تا 1379/ دبیر شورای عالی امنیت ملی از سال 1368 تا 1384/ مشاور امنیتی رئیس جمهور از سال 1368 تا 1384/ عضو و رئیس کمیسیون سیاسی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال 1370 تا کنون و روحانی با این همه مسوولیت در دانشگاه گلاسکوی انگلستان هم مشغول به تحصیل بوده است!!
 
حال سوال اساسی اینجاست که ایشان آیا به صورت قانونی و با شرکت در آزمون بورسیه خارج از کشور، موفق به دریافت مجوز تحصیل شده است، یا با هزینه شخصی در دانشگاه گلاسکو تحصیل کرده است؟ آیا در حالیکه کارمندان عادی دولت، برای ادامه تحصیل به بهانه عدم اخلال در انجام وظیفه، منع قانونی می‌شوند، حسن روحانی با داشتن بیش از پنج عنوان بسیار مهم حکومتی، چگونه از وقت خود برای ادامه تحصیل بهره برده است؟
 
با این حال و در صورت درست بودن مدرک تحصیلی جناب روحانی، سوال دیگری که به اذهان خطور می‌کند حضور ایشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره اول یعنی سال 1359 با عنوان دکتر روحانی و نمایندگی مجلس و دریافت حقوق و مزایا براساس مدرک دکترا بوده که جای سوال دارد؟ 
 
حالا می فهمید که چرا (دکتر)
حسن روحانی هیچ علاقه‌ای به افشا و رسانه‌ای شدن زمان تحصیل خود در دوره کارشناسی ارشد و دکترا ندارد. 
بورسیه و ما ادراک البورسیه 
سفر اروپا و ما ادراک سفر اروپا


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/4/16:: 6:31 عصر     |     () نظر

«ممکن است برخی از مؤسسات مالی ما با اتهام پولشویی مواجه باشند اما بانک مرکزی به اتهام پولشویی مورد تحریم واقع نشده است البته تا جایی من اطلاع دارم.»

اینها صحبتهای عراقچی عضور ارشد!!!مذاکره کننده ایران است بعد دو سال هنوز مطمئن نیست که کدام تحریم به هسته ای مربوط است و کدام مربوط نیست این چه جور مذاکره است که کذاکره کننده ان نمی داند بر سر چی مذاکره می کند انگار اینها فقط می دانند که چه چیزی را به باد می دهند چطور این حرف را می زنند مگر میشود ندانی اقای عراقچی از وضعیت تحریم که اینگونه با شک و تردید سخن می گویی.تا جایی که شما اطلاع داری نیست شما باید بعد دو سال مذاکره با امریکا و مقامات اروپایی مشخص می کردی که وضعیت بانک مرکزی چگونه است انقدر شوق عکس کرفتن با نماینده شیطان بزرگ در نشستن بر یک میز را دارید که معلوم است دیگر فرصت پرسش ندارید.

تازه اقای عراقچی حرفهای دیگری هم زده که همزمان انتشار توافق قطعنامه شورای امنیت هم صادر می شود حالا اگر در این توافق خط قرمز ایران رعایت نشده باشد چه کسی پاسخگو است انوقت خودمان در چارچوب فصل هفت پذیرفتیم که مورد اعتماد نیستیم.مکارها می خواهند ایران را در عمل انجام شده قرار دهند که کسی اعتراض نکند.

وای از این مذاکرات و وای تر از این مذاکره کنندگان بی اطلاع!


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/4/14:: 6:10 عصر     |     () نظر

این روز ها که به پایان ضرب العجل مذاکرات نزدیک می شویم افراد حرفها را صریحتر بیان می کنند.روحانی مرتب گروههای مختلف را دعوت به افطاری می کند و با حرفهایش نگاه خاصی از مذاکرات را دنبال می کند.این اخرین مدل حرفها است که بسیار معنا دار می باشد.

بازتاب گسترده توییت اخیر روحانی +عکس

تاریخ را دارند تحریف می کنند امام حسن (ع) صلح را پذیرفت چون یارانش خیانت کردند دنبال دنیا بودند تطمیع ثروتهای پیشنهادی معاویه شدند اگر نبود خیانت یاران و خالی شدن پشت امام برحق قطعا مسیر اسلام عوض می شد و سر امام حسین بر بالای نیزه ها نمی رفت.اما روحانی دارد ادرس غلط می دهد امام حسن (ع) مصلحت امت را و یارانش را در نظر گرفت چون در جنگ پیش رو که نزدیکترین یارانش ترکش کرده بودند و سربازانش سجاده را از زیر پایش در حین نماز کشیدند و بردند درصورتی که یک محافظ هم برای اقا نمانده بود به پای مبارک اقا خنجر زدند درحالی که یک فدایی نداشت از ایشان دفاع کند  قطعا شکست می خورد ولی امروز شرایط نائب امام زمان که اینگونه نیست امروز ایران از قدرتمند ترین کشورها است که کسی جرات تجاوز به کیان ما را ندارد اگر مسائل اقتصادی ما را اذیت می کند بخاطر کوتاهی مسئولین است بخاطر تنبلی و خیانت و عدم توانایی اقایان در پیمودن راه انقلاب و اسلام است بخاطر این است که اقایان به دنبال جمع اوری مال و ثروت و به چنگ اوردن دنیا هستند و چون غربی ها دنیای زیباتری از ما دارند به رعیت بودن انها راضی شده اند.

این جملات تداعی گر این مطلب است که باز تحمیل دیگری در راه است اما اینبار نائب امام بی سرباز نیست هرچند جلودارانش گول وعده های معاویه زمان-اوباما- را بخورند و پشت اقا را خالی کنند.خدا لعنت کند هر کسی که در سر نقشه خیانت به انقلاب و راه امام و ولیه فقیه را می پروراند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/4/12:: 5:17 عصر     |     () نظر

<      1   2   3      >
درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها