سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند سبحان، مال را به کسانی که دوست دارد و یا دشمن دارد می بخشد؛ولی دانش را جز به کسی که دوست دارد نمی بخشد [امام علی علیه السلام]

صحبتهای دکتر جلیلی در مورد برجام در کمیسیون مجلس مسائل زیادی را دارد در کشور معلوم می کند هرچند موافقان برجام مدام می گفتند اینها بی سوادند و قلیل ولی جیغ بنفششان بلند شده است

اصلا به خود زحمت نمی دهند پاسخ دهند اگر برجام فتح الفتوح است پس چرا این جیغ بنفش مدام بلندتر می شود چرا سرو صدا راه می اندازند چرا حاشیه سازی می کنند که صدای مخالفان برجام که بسیار کم هستند شنیده نشود در انتخابات یکبار ولایتی سعی کرد جلیلی را بشکند اینبار ابوترابی که مثلا مرد اخلاق بود عنان پاره کرد و سعی کرد صدای جلیلی قطع شود و کسی انرا نشنود.هرچند توسل به دروغ یا هر حیله ای دیگر.

اما از انتخابات گفتم این روزها کم کم دارد پرده از راز اختلاف ولایتی و دکتر جلیلی در مورد الماتی 2 برداشته می شود و مطالبی گفته می شود که عجیب است.بماند که عراقچی امار غلط به ولایتی داد و ولایتی هم گزارشی به رهبری داد که با گزارش اقای جلیلی اختلاف داشت واقا پارفی بر گزارش ولایتی زد که انشاالله منتشر شود و همگان ببینند.

اما نجابت نیز ظاهرا اگاه به ماجرا بود و یا انجا حضور داشت که رهبری دستور دادند مذاکرات الماتی یه اطلاع مردم برسد همانطور که در همین مذاکرات گفتند مردم نامحرم نیستند و بگویید چه می گذرد ولی ظاهرا این مخالفت ها سابقه داشته است نجابت گفت انجا ولایتی مخالفت کرد که مرسوم نیست مذاکرات دیپلماتیک به مردم اطلاع داده شود.واعجبا!!

به یاد یک حادثه تاریخی افتادم شاید یک مقدار مقایسه ها سخت باشد ولی به ذهن بنده رسید و ان ماجرای روزهای اخر رحیات مبارک حضرت رسول(ص) که ایشان دوات و کتفی برای نوشتن وصیت خواستند ولی ان دومی ممانعت کردو شد انچه نباید می شد.

اینجا هم ولایتی مخالفتی کرد و امروز وضعیت ما اینگونه است که مزاکراتی الماتی که مورد نظر مثبت اقا بود امروز به برجامی رسیدیم که پازل نابودی انقلاب اسلامی است اگر اجرا شود.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 94/6/20:: 10:53 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها