سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه راه جوید، دانا شود . [امام علی علیه السلام]

چند روزیست در برخی از شهر های کشور تجمعات اعتراضی مردم در اعتراض به وضعیت بد اقتصادی و گرانی و نگرانی های بودجه اینده شکل گرفته و انتظار می رود تا روزهای اینده نیز تداوم یابد.نکاتی در این خصوص به نظر می رسد.

اول اینکه عده ای از این وضعیت خوشحال و با حمایت مستقیم مقامات امریکایی هدف براندازی و تخریب را در پیش گرفتند و از حمایت رسانه های ضد انقلاب که در سکوت مسئولان جولان می دهند برخوردارند.و سعی دارند ضمن انحراف اعتراضات بر گسترش ان بیفزایند که نتیجه ان چیزی جز از دست رفتن درخواستهای قانونی نخواهد بود.

دوم مسئولین هستند که متاسفانه خود را به خواب زده اند و بجای شنیدن صدای بحق مردم منکر هرگونه مشکل و بدی اقتصاد و سعی در فرافکنی و گشتن مقصر در بین مخالفان سیاسی خود می گردند و بجای درمانبا تهدید مخالفین خط و نشان برای نظام می شکند و تخریب اموال عمومی در تهران به=عد از تهدیدهای جهانگیری حاکی از این موج سواری و خط دهی به دنباله های فتنه 88 می باشد.

سوم مردم انقلابی و وفادار به نظام هستند که می بینند به راحتی ارزشهای انقلابی و تلاشهای 35 ساله به چالش کشیده می شود البته انچه مهم است صلابت و حمایت بالایمردمی از نظام است که این اتفاقها خدشه ای بر ان وارد نخواهد کرد هنوز شش ماه از انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت 40 و 22 بهمن نزدیک است و انشالله میلیونی و اعتماد به نظام نمی گذرد و هر ساله روز قدس و 22 بهمن حمایت میلیونی مردم از نظام موجب بیمه نظام می شود و انشالله در 22 بهمن امسال باز مثل همیشه این انحرافها و اشوبها از بین می رود و انقلاب و مردم به ساحل ارامش بر می گردند.

اعتراض حق مردم است و باید باشد تا مسئولین به راه بیاییند ولی باید مواظب بود که از راه اصلی خود خارج نشود و به مملت اسب نرساند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 96/10/9:: 10:6 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها