سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از فضل دانشت آن است که دانشت را کم انگاری. [امام علی علیه السلام]

بالاخره ترامپ فاسد رئیس جمهور ینگه دنیا شد چند نکتهبه ذهنم می اد.

-اولین مطلب اینکه روحانی که با برجام تقریبا هیچ مواجه بود حالا دیگر واقعا هیچ در دست دارد و لذا کمکم باید اسباب اساسیه اش را از پاستور جمع کند.

-اگر این یکی دوساله بخاطر شرایط روانی ناشی از مذاکرات و برجام بازارها کمی کنترل بود و همه بخاطر انتظار ناشی از گشایشهای مذاکرات هسته ای به دوردستها نگاه می افکندند با این انتخاب تکلیفشان مشخص شد و احتمالا با موج گرانی همراه خواهیم بود دلار سیر سعودر پیدا کرد بازار بورس ریخت و احتمالا مسکن هم شروع به اوج گیرد البته فقط قیمت ان.

-تمام پش بینی روشنفکرها غلط از اب درامد و بزرگتر از شرق شاید کسی نمی توانست گاف دهد که عکس روحانی و اوباما و هیلاری را کنار هم قرار داد که با نبود اوباما و هیلاری دیگر جایی هم برای روحانی نماند.

-محافل غربزده ایران که به دولت روحانی امیدوار بودند و به دموکراتها امیدوارتر که بتوانند از قبل مذاکرات گاه و بیگاه جناب ظریف الممالک تقویت شوند در ایران جدا دچار لرزش و بهت شده اند که چگونه می توان روابط حسنه ای که تیم ظریف با کدخدا ها داشتند دوباره احیا کنند و روابط را تقویت نمایند و این فکر کنم مهمترین چالشی است که پیش روی غربگرایان قرار دارد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 95/8/19:: 6:7 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها