سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به بلایى سخت دچار است چندان به دعا نیاز ندارد تا بى بلایى که بلایش در انتظار است . [نهج البلاغه]

یکی از دوستان متنی را از اقای قاسمی رئیس ارشاد تنکابن برایم فرستاد که این مطالب را در این خصوص نشته ام.

اقای شیخ صفر قاسمی از اعضای جبهه منحله مشارکت در شهرستان رامسر،این چند جمله را در خصوص افضات برجامیتان می نویسم.

اینکه امروز برجام خوراک مناسبی برای منتقدین شده است حرف صادقانه ای نیست چرا که نه تنها برای مخالفان بلکه بیشتر برای دولتیان بوده است سه سال است کل مملت درگیرمذاکراتی است که میوه ان ظاهرا فقط برجام شده است –اسناد محرمانه ای که یکی بعد از دیگری خبرهایی از ان می رسد بماند-.سه سال است کل دولت در وزارت خارجه جمع شده و کل وزارت خارجه در مذاکرات هسته ای. از اب و ازدواج مردم تا چرخ کارخانه ها و رفع کل تحریمها از ابتدای خلقت تا حال و تا رضایت خدا و امام زمان به برجام حواله داده شده است چگونه امروز از از خوراک مناسب منتقدان سخن می گویید پس این سیاهه های سه ساله تان چه بوده است؟

اما فتح الفتوح، چه زود فرامو ش کرده اید جناب شیخ صفر قاسمی! مردم که از یاد نبرده اند جشنی که بخاطر برجام به پا کرده بودید فرش قرمزی که برای ظریف در فرودگاه پهن کرده بودید و برجام را بزرگترین دستاورد تاریخ ایران و با گذاشتن کلاه قجری ظریف را امیرکبیر زمانه نشان  و نامیدید و از ترک خوردن دیوار تحریمها و شکست کشورهای قدرتمند جهانی در مقابل ما گفتید و بر ضرورت برجامهای دیگر سخن گفتید از لغو تمامی تحریمها گفتید و از گشایشها بانکی در روز تعطیل!از اخذ دلارها نفتی بلوکه شده گفتید و افزایش عائدی دولت از فروش نفتولی امروز همه ادعا ها را پس گرفته اید و منکر می شوید که اصلا برجام تفاهم اقتصادی نبوده است و کاری به اقتصاد کشور ندارد و عراقچی در توجیه عدم در اختیار گرفتن پولهای نفتی ما در عمان از سر دلسوزی برای کشور عمان می گوید اگر پولهای خود را برداریم عمان نابود می شود چرا که ذخیره ارزیش از پول ماست.اگر کمی از صفت کبکی تان خارج شوید و حتی صحبتهای سیف و جهانگیری و صالحی ...را درنظر نگیرید می توانید به وضوح ببینید که شرکای غربیتان نیز اذعان دارند برجام برای ایران فایده ای نداشته و پیغام می دهند که ادامه این روند باعث حذف روحانی و طیف غربگرای وی از سپهر سیاست ایران شود.چگونه است قبل برجام وعده رفع تحریم اقتصادی می دادید ولی امروز منت رفع جنگ را بر سر ملت می گذارید از کدام جنگ سخن می گویید.جنگی که اگر امکانش بود نه سه سال پیش بلکه سی سال پیش شکل می گرفت و غرب در صورت احتمال موفقیت لحظه ای درنگ نمی کرد مگر نشنیدید که ظریف گفت امریکا با یک بمب می تواند تمام سیستم دفاعی مارا نابود کند پس از کدام رفع جنگ سخن می گویید.

خجالت اور است که ادعا می کنیدئ روابط بانکی برقرار شده ولی سفیر کره جنوبی می گوید مخارج چند هزار دلاری سفارتش را مجبور است با چمدان وارد کشور کند.

از سردرگمی و هراس اردوگاه دشمنان ایران و ایجاد شکاف عمیق در جبهه ضد ایرانی سخن می گویید؟ادرس دقیفتر بدهید .ایا اشکار شده روابط عربستان و اسرائیل همان شکاف است که می گویید یا اخباری که در خصوص قریب الوقوع بودن بازگشایی سفارت عربستان در کشور های همجوار ایران به گوش می رسد را منظور دارید؟از تحریمهای جدیدی که علیه ایران در امریکا تصویب شده است ایا سراغی دارید؟راستی صحبتهای اقای صالحی مدیر شجاع دولت تدبیر را چه می گویید که از پخت و پز جدید در جبهه استکبار گفته است  ایا همان شکاف عمیق در جبهه استکبار است یا تعمیق دشمنی علیه ایران.

با نشت اطلاعات محرمانه ایران در اژانس انرژی اتمی برخلاف خوش خیالی دوستان دولتی ایا باید منتظر ترورهای جدید یا تخریبهای جدید باشیم؟...

از شعور مردم صحبت می کنید لحظه ای فکر نکردید که این سخنان هجو گونه توهین به شعور مردم است تا کی می خواهید بر بالای برج بنشینید و خود و تفکرات پوچ خود را بر مردم تحمیل کنید.

 

نه اقای قاسمی برجام نه تنها قابل دفاع نیست بلکه سندی سراسر خسارت محض است که چه بخواهید و چه نخواهید مجبورید انرا بپذیرید و این جمله  حسنی مبارک مصر را تکرار کنید که هر کس به امریکا و این شیطان بزرگ اعتماد کرد امریکا برهنه اش می کند و تنهایش می گذارد و برجام کم کم دارد لباسها را از تن دولتمردان خوش خیال به امریکا در می اورد. 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سرباز امام خامنه ای 95/5/6:: 3:39 عصر     |     () نظر

درباره

سرباز امام خامنه ای
مگر بیش از این است که فرزندان اسلام ناب محمدی در سراسر جهان به پای چوبه دار می روند،مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله به اسارت گرفته می شوند؟بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل می کنیم.صحیفه امام-ج21-ص328
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها